عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است/نه‌فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است و البته نه‌فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود و ما بدون ولایت به توحید نخواهیم رسید.

ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است/نه‌فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود
کد خبر: 557723
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۳:۳۵:۴۱

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردوی رزمی، فرهنگی قائمیون سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان درجمع فرماندهان و پاسداران با اشاره به اصول ضروری در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت:پایان ناپذیری تقابل و جنگ جبهه استکبار با ما به این دلیل است که دشمن به انتظار روزی است که ما منفعل شویم و از اصول و آرمان های خود کوتاه بیاییم .

به گزارش سپاه نیوز، وی افزود: نکته اساسی این است که میدان و عرصه تقابل ممکن است عوض شود اما جنگ همچنان ادامه خواهد داشت .

حاجی‌صادقی با تاکید بر دو اصل استقامت و ایمان اظهار داشت: ایمان دو استقامت می‌خواهد یک استقامت فکری که مانع از ارتجاع فکری و لغزش می‌شود و یک استقامت عملی در پیشبرد اهداف متعالی است .

وی در ادامه ابراز داشت: در پاسداری از انقلاب باید مراقب باشیم تا گرفتار لغزش فکری نشویم ؛ امروز یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان حفظ آرمان‌ها و اندیشه های انقلاب است و ماندن در این جبهه سخت‌تر و انقلابی ماندن با ارزش و البته کاری سخت و دشوار است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز دشمنان در یک جبهه عمل نمی‌کنند و از محورهای مختلف درطول این چهل و سه سال با پروژه‌های مذبوحانه ای در تلاش هستند تا در جنگ ترکیبی به اهداف پلیدشان دست یابند و لذا در این جنگ سخت ترکیبی جهاد مرکب لازم است و ما باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم .

حاجی‌صادقی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در همه سنگرها با دشمن بجنگد،گفت: یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است زیرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند و باید آن‌ها را در این جنگ تمام‌عیار ناکام گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد :امروز در همه عرصه‌های جهاد آماده‌ایم و در مقابل فتنه که خطرناک‌ترین حمله دشمن است با بصیرت برگرفته از سیره ائمه اطهار(علیهم‌السلام)اجازه نخواهیم داد که دشمنان با ارتجاع ‌فکری ارزش‌ها و الگوهای ما را به دوران سیاه قبل‌از انقلاب اسلامی برگردانند

وی تصریح کرد: امروز دشمنان بیش‌از گذشته تقابل صریح‌تری با ما دارند و شفاف‌تر و آشکارتر جبهه خود را پیدا کرده‌ اند اما این تقابل پیچیده‌تر شده‌است دشمن چهل و سه سال است که با ما می‌جنگد اما همواره شکست و ناکامی را تجربه کرده‌است ؛انقلاب اسلامی در طول این سالیان علی‌رغم مشکلات توقف نداشته‌است و به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از سنگرهای کلیدی جهان فتح شده‌است و مصادیق فراوان آن در منطقه و جهان به‌روشنی مشهود است .

حاجی‌صادقی اظهار داشت: امروز برجسته‌ترین مصداق جهاد ما باید جهاد کبیر باشد زیرا که دشمن درصدد است تا اراده خود را تحمیل کند و فرماندهی را به دست گیرد و امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است، همه جهادها بصیرت می‌خواهد اما جهاد کبیر بصیرت بیشتری را می‌طلبد و باید بصیرت را نسبت‌به دین و اقتضائات زمان تقویت کنیم و بهترین راه برای جهاد کبیر تبیین و همه موفقیت‌ها ولایت‌مداری است و خداوند متعال را شاکریم که به ما نعمت ولایت ارزانی داشته‌است زیرا که ولایت راهبری می‌کند و نمی‌گذارد در میدان مبارزه بلغزیم .

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است و البته نه‌فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود و ما بدون ولایت به توحید نخواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: سنت خداوند متعال این است که با دو شرط روحیه جهادی و خدامحوری در اهداف ما را پیروز خواهد کرد زیرا که هم راه را به ما نشان می‌دهد و هم یاریمان خواهد کرد.

گفتنی است اردوی رزمی، فرهنگی قائمیون سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با اجرای برنامه های مختلف آموزشی ،رزمی و فرهنگی در استان سمنان برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها