عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن می‌خواهد انقلاب را با انقلابیون زمین بزند/ آمریکایی‌ها با نامه و واسطه گفتند به کی قسم بخوریم ما نمی‌خواهیم حمله کنیم/ کسی که می‌گوید چرا خرج موشک می‌کنید سخنش خلاف قرآن است

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها آمادگی ما را دیدند با نامه و واسطه گفتند به کی قسم بخوریم ما نمی‌خواهیم حمله کنیم!

دشمن می‌خواهد انقلاب را با انقلابیون زمین بزند/ آمریکایی‌ها با نامه و واسطه گفتند به کی قسم بخوریم ما نمی‌خواهیم حمله کنیم/ کسی که می‌گوید چرا خرج موشک می‌کنید سخنش خلاف قرآن است
کد خبر: 311787
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(علیه‌السلام) که ظهر امروز در حسینیه پادگان شهید برونسی برگزار شد، بیان کرد: حقیقت این است انقلاب چون زنده و اثرگذار و در حال طی مسافت به سوی اهدافش است دشمن دارد.

وی با تاکید بر اینکه از دشمن نباید انتظار داشت فتنه‌گری و حمله نکند تصریح کرد: ما باید از انقلاب مراقبت کنیم، حفاظت و پاسداری از انقلاب به خاطر زنده بودن، اثرگذاری و دشمن داشتن است.

حاجی صادقی با بیان اینکه پاسداری تاریخ مصرفش تمام شدنی نیست تاکید کرد: تا انقلاب هست و در حال حرکت است محافظ، نگهبان و دفاع کننده می‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشخیص اقتضای پاسداری را مهم دانست و بیان کرد: باید در هر شرایطی مصداق پاسداری را بفهمیم، یک زمان تشخیص این بود از همه چیز بگذری و در مقابل دشمن متجاوز به سرزمین که با تجاوز دنبال شکستن انقلاب بود مقابله کنی اما امروز مصداق پاسداری از انقلاب چیست؟

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه ایمانِ بدون جهاد ایمان نیست ادامه داد: قرآن در معرفی مومن دو نوع استقامت را بیان کرده، استقامت فکری اولین استقامت است، اینکه نلرزند پشیمان نشوند، توبه‌نامه از اشغال لانه جاسوسی آمریکا ننویسند و بگویند گناه اولش گردن ما و بقیه تقصیر امام است، این افراد گرفتار لغزش فکری هستند پس یکی استقامت فکری است.

وی با طرح این سوال که امروز پاسداری چیست و چگونه می‌شود آن را انجام داد؟ بیان کرد: یک سلسله اقدامات زمان و مکان ندارد مقابله با صدام، فتنه و آمریکا از آن دست اقدامات است و ما بدون معاینه، خطرشناسی و درک از میدان عملیات نمی‌توانیم عملکرد مناسب داشته باشیم.

حاجی صادقی ادامه داد: دو الزام برای پاسداری در همه شرایط داریم، سپاه برای اینکه سنگرنشین خط مقدم انقلاب باقی بماند ابتدا باید قدرت داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه باید به همه ابزارهای مشروع که در دفاع از انقلاب لازم است مجهز باشد و کسی که می‌گوید چرا خرج موشک می‌کنید سخنش خلاف قرآن است.

وی با تاکید بر اینکه ما باورمان این است آمریکایی‌ها اگر در حمله نظامی به ایران موفقیتی می‌دیدند درنگ نمی‌کردند بیان کرد: اخیرا آمریکایی‌ها آمادگی ما را دیدند با نامه و واسطه گفتند به کی قسم بخوریم ما نمی‌خواهیم حمله کنیم!

حاجی صادقی دلیل عدم حمله آمریکایی‌ها را قدرت و توانمندی ایران ذکر و تصریح کرد: حرف‌شان این است اگر سنگ دست بچه فلسطینی‌ها به موشک دوربرد تبدیل شده به خاطر صدور انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توضیح الزام دوم برای پاسداری خاطرنشان کرد: رکن دوم اقتدار سپاه قوت درونی و هویت پاسداری است، آهن داشتن یک مسئله است و آهن بودن یک مسئله است که با ایمان، باور و ولایت‌مداری آهن بودن حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید این بُعد سپاه را در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه تقویت کنیم اظهار کرد: باید سنگرنشین انقلاب را به لحاظ قوت معنوی، روحیه عاشورایی و حسینی تقویت کنیم، فلسفه وجودی ما علاوه بر صیانت از سپاه این است که حقیقت و هویت پاسداری را که وابسته به این ویژگی‌های معنوی و الهی است، تقویت کنیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه در قدرت هر کار کنیم دشمن جلوتر است خاطرنشان کرد: توان ما به میزان اتصال ما به خدا است، باید خودمان را با این ملاک ارزیابی کنیم که چقدر توانستیم محدوده‌ای که مسؤولیت داریم را به خدا وصل کنیم و روحیه سلحشوری مخاطب را تقویت و منزلت اجتماعی سپاه را حفظ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جمع‌بندی امروز دشمن در عرصه راهبردی متذکر شد: دشمن تنها راهبرد شکننده انقلاب اسلامی را راهبرد ضربه به انقلاب توسط انقلابیون می‌داند و فکر کرده انقلاب را به دست انقلابیون بشکند جواب می‌دهد.

حاجی صادقی تصریح کرد: می‌خواهد انقلاب را با انقلابیون زمین بزند، وقتی دشمن راهبردش فشار است و پیکار، برای این فشار راهش را می‌گوید در این فشار دو اقدام را اردیبهشت دیدیم، می‌گفت فشار به اوج برسد تا ایران به مذاکره تن دهد و نیز اقدامی علیه آمریکا نکند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن می‌ترسید اقدامات ایران مشکل‌ساز شود متذکر شد: متاسفانه از داخل برداشت‌هایی کردند که فشار برای مذاکره جواب می‌دهد در حالی که مقام معظم رهبری به صراحت گفتند جنگ نمی‌شود و مذاکره هم نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از اینکه چه کسی گفته مطالبه مردم مذاکره است؟ یادآور شد: مردم در حضور انقلابی و راهپیمایی نشان دادند فشار زیاد است اما از گفتمان دست نمی‌کشند.

وی دشمن را نگران اقدامات ایران دانست و افزود: دشمن از نگرانی دنبال کارهای بازدارنده است که امیدواریم با هدایت‌های مقام معظم رهبری اقدامات عملی ما که گام اولش شروع شده استمرار پیدا کند.

حاجی صادقی استمرار این اقدامات را نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و گفت: هم گفتمان مقاومت هم جسارت و جرأت ایستادن مقابل دشمن باید ترویج شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها