در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 546511
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، را مرور کرده‌ایم.

از حقوق هسته‌ای ملت ایران عقب‌نشینی نخواهیم کرد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در مراسم شانزدهمین سالروز فناوری هسته‌ای گفت: برای حفظ حقوق هسته‌ای ملت ایران حتی یک گام هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم. 

دولت اعتبار مقابله با ریزگردها را از بودجه حذف کرد

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، با انتقاد از اطلاع‌رسانی در خصوص ورود ریزگردها به پایتخت گفت: ورود ریزگردها به پایتخت باید حداقل بین ۲۴ تا ۳۶ ساعت قبل توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شد. او تاکید کرده: متاسفانه دولت هم در بودجه پارسال و هم در بودجه امسال هرگونه اعتبار در خصوص مقابله یا مدیریت ریزگردها را حذف کرد.

مشکلات اقتصادی دولتمردان را وادار به پذیرش واقعیت‌ها کرده

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس، گفته: شما می‌توانید کنار گود بایستید و علیه آمریکا شعار بدهید، اما وقتی آمدید و کار را بر عهده گرفتید باید جوابگوی سفره و اشتغال مردم هم باشید. دولت هنوز به واقع‌گرایی کامل و واقعی نرسیده و هنوز آن نگاه‌ها وجود دارد، اما جبر زمانه و مشکلات اقتصادی اینها را وادار می‌کند که بعضی واقعیت‌ها را بپذیرند.

اتحادیه اروپا هم فرزندان پوتین را تحریم می‌کند

به دنبال سفر هیأت ارشد اتحادیه اروپا به کی‌یف و دیدار با مقام‌های اوکراین، منابع رسانه‌ای از تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه روسیه خبر دادند. دو مقام اتحادیه اروپا که خواستند نامشان فاش نشود، خبر دادند، اتحادیه اروپا در فهرست تحریمی تازه خود نام دختران ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.

طرح صیانت از سر صداقت به صحن بیاید، رأی نمی‌آورد

پارسایی، نماینده پیشین مجلس، گفته: اگر نمایندگان برای آوردن طرح صیانت به صحن صداقت داشته باشند و بازگشت این طرح به صحن بیشتر جنبه شعاری نداشته باشد و هدف خاصی هم از آوردن دوباره آن دنبال نشود، قاعدتا رأی نمی‌آورد.

زلنسکی: اوکراین چاره‌ای جز مذاکره با روسیه ندارد

«ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای گفته اوکراین همچنان بر روی مذاکر با روسیه حساب می‌کند و توضیح داد: «امروز، اوکراین چاره‌ای جز نشستن در میز مذاکرات ندارد».

دیدگاه تان را بنویسید