در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، را مرور کرده‌ایم.

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، را مرور کرده‌ایم.

آژانس عدم انحراف ایران در برنامه هسته‌ای را تایید کرده

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: آژانس در هیچ کشوری به اندازه ایران نظارت ندارد. آژانس بارها تاکید کرده که ایران هیچ انحرافی در برنامه هسته‌ای خود ندارد و نظارت تاریخی را انجام می‌دهد. غرب برای نابودی صنعت هسته‌ای ایران اراده مصمم دارد و ما در سازمان انرژی اتمی تمامی الزامات قانون اقدام راهبردی را انجام دادیم.

لاوروف: غرب در تلاش برای مختل‌ کردن مذاکرات صلح است

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، گفته: مسکو معتقد است غرب در حال ایجاد هیجان و تشنج در مورد کشتار جمعی ادعایی در شهر «بوچا»ی اوکراین است تا مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف را از مسیر خود خارج کند.

علی باقری در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه «مذاکرات در چارچوب یک مسیر روشن برای ایران انجام شده» گفت: بخشی از مذاکرات مرتبط با مسائل سیاسی است و شنبه هفته آینده موضوعات سیاسی مذاکرات طی جلسه‌ای با مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و با حضور باقری مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین بررسی خواهد شد.

جزئیات ورود و خروج رایگان در محدوده طرح ترافیک

حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران، با اعلام اینکه «طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ در پایتخت اجرا می‌شود» گفت: ساکنان محدوده طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

طارمی گل‌سازترین مهاجم لیگ پرتغال شد

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با ثبت ۱۲ پاس گل در ۲۶ بازی عنوان بهترین مهاجم گل‌ساز لیگ پرتغال را از آن خود کرد.

حال ۲ روحانی مجروح حادثه مشهد مساعد است

مدیر بیمارستان سوانح شهید کامیاب مشهد اعلام کرد: حال عمومی ۲ روحانی بستری در این بیمارستان که طی حادثه دیروز بر اثر ضربات چاقو در حرم مطهر رضوی مجروح شدند مساعد است. به گفته او، این ۲ روحانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند و وضعیت آنها هم‌اکنون در شرایط ثابت قرار دارد، اما نمی‌توان به‌طور قطع در این‌باره نظر داد.

عمران خان: به دموکراسی در پاکستان حمله شده است

نخست‌وزیر پاکستان با اظهار اینکه یک قدرت خارجی از طریق همدستان محلی‌اش به دموکراسی این کشور حمله کرده، از مردم خواست تا از حاکمیت دفاع کنند.

آخرین مقررات سفر به ایران اعلام شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: محدودیت‌های کرونایی مربوط به همه کشورها حذف و تمامی مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به ایران با تزریق دو دوز واکسن کرونا و داشتن تست‌های پی‌سی‌آر منفی، می‌توانند وارد کشور شوند.

دیدگاه تان را بنویسید