در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 14 فروردین 1401

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، 14 فروردین 1401، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 545511
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، 14 فروردین 1401، را مرور کرده‌ایم.

 

ادعای جدید واشتگتن پست

واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: فعلا پیشنهاد قابل قبولی برای ایران و آمریکا در جهت حل اختلافات بر سر سپاه ارائه نشده است. پیشنهاد واشنگتن مبنی بر بیانیه تهران در ازای حذف سپاه از لیست سازمان‌های تروریستی، دیگر روی میز نیست.

وقوع انفجار مهیب در باکو

به گفته مقامات جمهوری آذربایجان، انفجار در یک باشگاه شبانه در مرکز پایتخت این کشور و آتش‌سوزی بامداد یکشنبه، یک کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشته است. سخنگوی وزارت کشور جمهوری آذربایجان گفته تصور می‌شود این انفجار ناشی از نشت گاز بوده، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

افزایش کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در سال جاری ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت. بر اساس اعلام فرمانداری تهران از اول اردیبهشت این افزایش قیمت اعمال خواهد شد.

پوتین قصد اعلام پیروزی در اوکراین را دارد

در ششمین هفته از جنگ اوکراین، شبکه سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد پوتین قصد دارد ۱۹ اردیبهشت در اوکراین اعلام پیروزی کند. این روز در تقویم روسیه، سالروز تسلیم شدن نازی‌ها در جنگ جهانی دوم است.

طرح ترافیک در ماه رمضان چگونه اجرا می‌شود؟

مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ عصر در ماه رمضان خبر داد.

دیدار احتمالی پوتین و زلنسکی در ترکیه

سرپرست هیات اوکراین در مذاکرات با روسیه به طور ضمنی «پیشرفت قابل توجه» در مذاکرات را پذیرفت. به گفته او، روسیه با «همه پیشنهادات اصلی» اوکراین «به استثنای پیشنهاد مرتبط با شبه جزیره کریمه» موافقت کرده است. این مقام اوکراینی همچنین گفت اگر قرار به دیدار «ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری این کشور با «ولادیمیر پوتین» همتای روسی خود باشد چنین ملاقاتی «به احتمال زیاد» در ترکیه انجام خواهد شد.

نیروهای اوکراین کنترل همه مناطق کی‌یف را به دست گرفتند

معاون وزیر دفاع اوکراین خبر داد: پس از عقب‌نشینی نیروهای روسیه از برخی نقاط کلیدی، نیروهای اوکراین توانستند کنترل تمام مناطق کی‌یف را به دست آورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید