در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 15 فروردین 1401

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، 15 فروردین 1401، را مرور کرده‌ایم.

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، 15 فروردین 1401، را مرور کرده‌ایم.

 

مدیران فدراسیون فوتبال به مجلس فراخوانده شدند

با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیم ملی مقابل لبنان و راه ندادن تماشاگران زن به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای ادای توضیحات به مجلس فرا خوانده شدند. در این نشست ‌قرار است سرپرست فدراسیون به همراه سایر مدیران فوتبال در مورد این حواشی توضیحاتی ارائه کنند.

آمریکا با زیاده‌خواهی، مسئول مستقیم تطویل مذاکرات است

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی خود با انتقاد از تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ایران آماده یک توافق خوب و پایدار است، اما طرف آمریکایی با برخی زیاده‌خواهی‌ها، مسئول مستقیم تطویل مذاکرات تاکنون بوده است.

عمران خان برکنار شد

ساعاتی پس از انحلال مجلس ملی پاکستان، وزیر کابینه پاکستان، اعلام کرد عمران خان رسماً از سمت نخست‌وزیری این کشور برکنار شده است. عمران خان تا زمان انتصاب نخست‌وزیر موقت در این سمت باقی خواهد ماند.

مشاور اسد: اکثر سوری‌ها مایل‌اند کنار روسیه بجنگند

مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه گفته: بسیاری از سوری‌ها مایلند در عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، کنار روسیه بجنگند و این را به عنوان راهی برای جبران لطف روسیه به خاطر ایستادن کنار مردم و ارتش سوریه در طول سالیان جنگ می‌دانند.

ورود روزانه ۵ هزار افغانستانی به کشور از مرزهای رسمی

جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری، اعلام کرد: پس از روی کار آمدن طالبان ورود افغان‌ها به کشورمان از مرزهای رسمی به روزانه حدود ۵۰۰۰ نفر رسیده در حالی که این رقم قبل از تحولات افغانستان چیزی بین ۷۰۰ و ۸۰۰ نفر در روز بود.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف گوشت قرمز

منصور پوریان، رئیس شورای تامین دام کشور، خبر داد: تقاضا برای خرید گوشت قرمز کاهش ملموسی دارد و میزان مصرف در ایام نوروز و رمضان نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. در سال‌های گذشته اگر خانواری برای ایام نوروز ۱۰ کیلو گوشت خریداری می‌کرد در سال جاری میزان خرید خود را نصف کرده است.

اعلام آمادگی ایران برای مساعدت به برگزاری باشکوه‌تر جام جهانی

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر تاکید کرد: ایران آمادگی دارد در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر بازی‌های جام جهانی، در جزیره کیش و سایر جزایر نزدیک به قطر هر گونه مساعدت و کمک مورد نیاز را ارائه کند. رئیسی گفته: اطمینان داریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، جهانیان شاهد بازی‌های خاطره‌انگیزی خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید