در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- دوم اسفند ۱۴۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه دوم اسفند ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 539156
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه دوم اسفند ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

لزوم افزایش مدت زمان قرنطینه اومیکرون

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا با تاکید بر اینکه مدت قرنطینه‌ اومیکرون پنج روز نیست، گفت: بهتر است مبتلایان به اومیکرون حداقل ۱۰ روز تا ۲ هفته در قرنطینه بمانند و در این مدت از حضور در مشاغل خودداری کنند.

آمریکا و روسیه با برگزاری نشست سران درباره اوکراین موافق‌اند

کاخ ریاست جمهوری فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد، جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور آمریکا و روسیه، با «اصل» برگزاری نشست سران درباره بحران اوکراین موافق‌اند. همچنین اعلام شده که ماکرون گفت‌وگوهای طولانی‌مدت جدیدی با پوتین برای رفع بحران اوکراین داشته است.

جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم

رئیس‌جمهور برای سفری‌ دو روزه و به منظور حضور در اجلاس سران گازی، امروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. رئیسی پیش از عزیمت به قطر، گفت: سفر به قطر را گامی در جهت فعال شدن ارتباطات با کشورهای خلیج فارس و استفاده از ظرفیت این کشورها می‌دانیم. او با بیان اینکه جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم، گفت: همکاری در حوزه انرژی با قطر قابل توجه است. 

شاهد احیای کامل برجام بدون تغییر خواهیم بود

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، نسبت به احیای برجام به شکل اولیه آن ابراز اطمینان کرد و نوشت: در آستانه احیای برجام، برخی تحلیلگران می‌گویند که توافق هسته‌ای ضعیف‌تر می‌شود، این اشتباه است، ما شاهد احیای کامل برجام به شکل اولیه آن خواهیم بود که طبق تعریف، نمی‌تواند ضعیف‌تر از سال ۲۰۱۵ باشد.

مارک ویلموتس از تیم مراکشی هم اخراج شد

با اعلام باشگاه راجا کازابلانکا، مارک ویلموتس بلژیکی از این باشگاه اخراج شد. او پیش از این در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت.

مردم همچنان یارانه دریافت می‌کنند

حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱، گفته: ارز ترجیحی در بودجه ۱۴۰۱ برای مردم ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و برای دولت ۲۳ هزار تومان است، اما مردم همچنان یارانه را دریافت می‌کنند. ارز در بودجه سال آینده فقط با نرخ ETS است.

یک فروند هواپیمای جنگی در تبریز سقوط کرد

روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط یک هواپیمای جنگنده خبر داد و اعلام کرد علت این سانحه در دست بررسی است. این هواپیمای جنگی در داخل سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار منجم سقوط کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید