در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 24 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 24 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 537878
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۹:۲۰:۲۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 24 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

گزارش اولیانوف از دیدار با باقری

اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، در توییتی نوشت: روز یکشنبه رایزنی‌هایی بسیار متمرکز در جریان مذاکرات وین پیرامون برجام در جریان بود. به ویژه اینکه دیدار مفیدی با علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران، درباره مسائل مهم باقی‌مانده داشتم. او همچنین از دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در «مرحله آخر مذاکرات وین» خبر داد.

خانواده‌های ۳ تا ۴ نفره زمین مجانی می‌گیرند

وزیر راه گفته: به خانوارهایی که سه تا چهار فرزند داشته باشند، زمین مجانی برای ساخت مسکن داده می‌شود. تراکم مسکن مهر ۱۲۰ واحد در هکتار بود؛ ما این را در نهضت ملی مسکن به یک‌سوم کاهش داده‌ایم و فاصله بلوک‌ها را زیاد کرده‌ایم. به گفته او، ۴۸ درصد از سبد هزینه خانوارهای شهری مربوط به مسکن است و در شهرهای بزرگ این رقم به ۶۰ درصد می‌رسد.

آمار مراجعان کرونایی به بیمارستان‌های تهران در حال افزایش است

علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران، گفت: آمار ورودی بیماران جدید کرونایی در روز گذشته یکهزار و هفت نفر بودند که از این تعداد حدود ۲۹۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. آمار مراجعان سرپایی در روز گذشته ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر بود که عدد قابل ملاحظه‌ای است.

بنا به فیلتر کردن واتساپ و اینستاگرام باشد، الان هم ادله وجود دارد

محسن مومنی‌راد، یکی از طراحان طرح صیانت، گفت: ممکن است یک جایی، یک جنس از  مسدودسازی ضرورت پیدا کند. اگر یک سرویس خارجی فعالیتش را در ایران رسمی نکند، با توجه به اینکه فعالیتش چقدر آسیب‌زا باشد با آن برخورد می‌کنیم. از اینستاگرام درخواست‌هایی داریم؛ مثلاً یک دفتر در اینجا ایجاد کند یا سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها و تفاوت‌ها را بپذیرد. اگر بنا به فیلتر کردن واتساپ و اینستاگرام باشد همین الان ادله و ابزار برای آن وجود دارد.

پرونده تخلفات در «فایل صوتی» با قاطعیت رسیدگی شد

توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در واکنش به انتشار فایل صوتی منتسب به سپاه گفت: اینکه در یک دستگاه تخلف رخ دهد مساله عجیبی نیست، حتی اگر تخلف اندک باشد در بخش‌های نظارتی با صراحت رسیدگی شده است. در ماجرای انتشار این فایل، نام افراد مختلف برده می‌شود که فرافکنی است و رسانه‌های معاند ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند. اینکه عده‌ای در داخل با هدف حمله به رئیس مجلس از این فایل صوتی استفاده می‌کنند، خواسته یا ناخواسته در حال تبلیغ علیه نظام بوده و پازل دشمنان علیه سپاه را تکمیل می‌کنند.

آمریکا زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین را به اسرائیل گفته است

منابع خبری عبری فاش کردند که آمریکا، رژیم صهیونیستی را در جریان زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین قرار داده و به همین دلیل این رژیم درصدد خارج کردن فوری شهروندان خود از اوکراین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید