در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 11 بهمن 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 11 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 535312
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۹:۱۶
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 11 بهمن‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

 

رسیدن به اوج اومیکرون، احتمالا قبل از عید

حمید سوری، اپیدِمیولوژیست گفته: رسیدن به مرگ و میر سه رقمی در شرایط فعلی غیرممکن نیست. در عین حال، اوج پیک ششم خیلی دیر نیست و احتمالاً قبل از عید نوروز شاهد آن خواهیم بود. مطمئناً طی دو تا چهار هفته آینده فراوانی بستری و مرگ ناشی از اومیکرون در کشور افزایش می‌یابد.

حمله موشکی یمنی‌ها به امارات هم‌زمان با حضور اسحاق هرتزوگ

هم‌زمان با حضور رئیس‌ رژیم صهیونیستی در امارات، این کشور هدف حمله موشکی یمنی‌ها قرار گرفت. وزارت دفاع امارات مدعی شد در این حمله به هیچ‌کس آسیبی وارد نشده است. سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد اسحاق هرتزوگ در جریان جزییات این حمله قرار گرفته و خطری او و هیأت همراهش را در امارات تهدید نمی‌کند.

طالبان ده‌ها مقام سابق را کشته است

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، در گزارشی به شورای امنیت اعلام کرد طالبان افغانستان از زمان به دست گرفتن قدرت در این کشور بیش از ۱۰۰ تن از مقامات سابق را کشته است.

ترامپ: اگر دادگاهی شوم طرفدارانم به خیابان می‌آیند

ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در جدیدترین میتینگ خود با اشاره به پرونده‎های مختلف اتهامات و جرائمش گفت: اگر بازپرسان و دادستانان کار را نهایی کنند و دادگاه تشکیل شود، هوادارانم به خیابان‌ها می‌آیند!

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی از ابتدای سال آینده 

محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد: از ابتدای سال آینده تحویل اولین واحد‌های مسکن ملی به متقاضیان آغاز می‌شود. به گفته او، از ۲۰ مهر تاکنون بیش از ۳ میلیون خانوار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۰ هزار متقاضی مجرد بوده‌اند.

فرانسه به وظیفه خود در مبارزه با تروریسم عمل کند

غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر، در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره ۲ نفر از محکومان در ایران گفت: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان وِفق قوانین برخورد می‌کنیم، اما فرانسه از جانیان و تروریست‌ها حفاظت و پذیرایی می‌کند. فرانسه به وظیفه خود در مبارزه با تروریسم عمل کند.

دیدگاه تان را بنویسید