در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 29 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 29 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 533332
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 29 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

رئیسی: تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، گفت: ما هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه روابط با روسیه نداریم و خواهان برقراری روابط راهبردی با مسکو هستیم. بیش از چهل سال است که در رویارویی با آمریکا هستیم. در حال تلاش برای رفع تحریم‌های کشورمان هستیم و امیدواریم که منجر به لغو تحریم‌ها شود. تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود.

۲ هزار زن، تماشاگر بازی ایران و عراق

نشست هماهنگی دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر برابر عراق و امارات، صبح روز چهارشنبه برگزار و پس از بررسی شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی در نهایت مقرر شد که برای هر مسابقه ۱۰ هزار بلیت فروخته شود. از این ۱۰ هزار بلیت ۸ هزار بلیت به آقایان اختصاص یافته و ۲ هزار بلیت هم به زنان فروخته می‌شود.

تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی نداریم

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه «تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد» گفت: اقدامات ستاد تنظیم بازار باید برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی‌ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر ادامه یابد. نباید هیچ‌گونه افزایش قیمت و گرانی در کالاهای هدف و اقلام اساسی و نیازهای مردم وجود داشته باشد.

طالبان از کشورهای اسلامی خواست آنها را به رسمیت بشناسند

ملاحسن آخوند، رئیس دولت طالبان، در یک کنفرانس خبری از همه کشورهای جهان خواست تا دولت طالبان را به رسمیت بشناسند. او که از ۱۶ شهریور امسال و چند هفته پس از سقوط کابل از سوی ملا هیبت‌الله رهبر طالبان به سمت رئیس الوزرای این گروه منصوب شد، صبح روز چهارشنبه گفت: «من از همه کشورهای جهان یه ویژه کشورهای اسلامی تقاضا دارم دولت امارات اسلامی افغانستان را به رسمیت بشناسند.

عمان از مذاکرات تهران-ریاض حمایت می‌کند

بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان، درباره نشست‌های اخیر ایران و عربستان در بغداد و پاسخ به اینکه آیا مسقط جزئی از این گفت‌وگوها بوده یا نه، گفت: عربستان و جمهوری اسلامی ایران دو کشور بزرگ هستند و ما با هر دوی آنها همسایه هستیم، بنابراین از این تلاش‌ها حمایت می‌کنیم و امیداوریم که ثمربخش و در راستای تقویت امنیت و ثبات و شکوفایی در منطقه باشد.

درگیری در جلسه مجمع عمومی بانک دی

جلسه روز چهارشنبه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی که در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار شد، با درگیری به پایان رسید.

گل‌محمدی از پرسپولیس می‌رود؟

یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته در صورت حل نشدن مشکلات مالی تیم و پرداخت نشدن مطالبات آنها، بعد از بازی با فولاد از پرسپولیس جدا شود. این اتفاق که با توجه به مشکلات مالی شدید سرخ‌ها در چند ماه گذشته، خیلی دور از ذهن نبود می‌تواند شوک بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش باشد.

دیدگاه تان را بنویسید