کد خبر: 528806
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 5 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 5 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 6.21M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 دانلود ویدیو
کد خبر: 528806
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۲۱:۰۰:۰۰

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 5 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

دیدار حسن روحانی با رهبر انقلاب

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در توییتی از دیدار یک ساعته حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق، با مقام معظم رهبری خبر داد. جواد امام نیز با اشاره به اینکه «چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته» گفت: «آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده ابراز رضایت‌مندی کرده بودند.»

وجود ۳۵۰۰ ساختمان پرخطر از نظر آتش‌سوزی در تهران

مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از وجود بین ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ ساختمان پرخطر از نظر آتش‌سوزی در شهر تهران خبر داد. او گفته: حدود ۲۰۰۰ برج در شهر تهران داریم یا اگر بخواهیم با فرمولی دیگر و بر حسب ثبت طبقات محاسبه کنیم ما حدود ۱۰۰۰ برج در تهران داریم که اگر اقدامات پیشگیرانه آتش‌نشانی نبود ما روزانه شاهد آتش‌سوزی‌های سختی در این برج‌ها بودیم.

در این دوره از مذاکرات باید به دنبال منافع خودمان باشیم

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس، گفته: «اگر روی تمام خواسته‌هایمان پافشاری کنیم، مذاکرات وین به نتیجه نمی‌رسد. طرفین مذاکره به دنبال منافع خودشان از مذاکرات هستند و ما هم باید در این دوره از مذاکرات به دنبال منافع خودمان باشیم.»

طالبان سفر بیش از 72 کیلومتر را برای زنان ممنوع کرد

طالبان اعلام کرد زنانی که قصد دارند برای مسافتی بیش از 72کیلومتر سفر کنند باید یکی از نزدیکان مرد را همراه خود داشته باشند. در این دستورالعمل که از سوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان صادر شده، همچنین از تمامی دارندگان وسایل نقلیه خواسته شده تا خدمات خود را تنها برای زنان دارای حجاب ارائه دهند.

کارت واکسن شرط حضور دبیرستانی‌ها در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: شرط حضور دانش‌آموزان دبیرستانی در کلاس‌ها و شرکت در امتحانات ارائه کارت واکسیناسیون و یا آزمایش منفی کروناست.

استقبال روسیه از سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی

میخائیل اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه، در توییتی نوشت: «محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد تهران غنی‌سازی بیش از 60 درصد انجام نمی‌دهد. در آستانه هشتمین دور مذاکرات وین که روز دوشنبه آغاز می‌شود، این پیام مثبتی است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها