در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 26 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 26 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 26 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

موفقیت گفت‌وگوهای وین درباره برجام نامشخص است

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام، در توییتی از برگزاری نشست کارگروه رفع تحریم‌ها در وین خبر داد و گفت: موفقیت گفت‌وگوهای وین درباره برجام هنوز نامشخص است، چیزی که فقط در چنین مذاکرات پیچیده‌ای منطقی است. اما به عنوان هماهنگ‌کننده، نمی‌توانم تعهد هیأت‌ها را به موفقیت ستایش نکنم.

ایربگ‌های باز نشده کار دست وزیر صمت می‌دهد؟

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس در مورد تصادف بهبهان و اینکه ایربگ حتی یک خودرو از 59 خودروی درگیر باز نشده گفته: مساله اساسی در استیضاح وزیر صمت که کلید خورده همین موضوع خودرو است که هنوز در هیات رییسه اعلام وصول نشده، اما قیمت و کیفیت خودرو موضوع اصلی در این استیضاح هستند. به گفته او استیضاح وزیر صمت را حدود ۱۹ نفر امضا کرده‌اند.

حذف ارز دولتی دارو در صحن مجلس رأی نمی‌آورد

محمدعلی محسنی‌بندپی، نماینده مجلس، گفته: هنوز دولت نتوانسته توجیه کند که با برداشتن ارز ترجیحی، فشار بر مردم وارد نمی‌شود. اگر توجیه صورت نگیرد، ارز ترجیحی حذف نخواهد شد و اگر همکاران در کمیسیون تلفیق هم رأی به حذف دهند، در صحن مجلس رأی لازم را نمی‌آورد.

صدای مهیب در غرب کشور رعدوبرق بود

در پی شنیده شدن صداهای مهیب در شب گذشته در برخی استان‌های غربی، یک منبع آگاه در نیروهای مسلح گمانه‌زنی‌ها را رد کرد و گفت: صداهای شنیده شده ارتباطی با فعالیت‌های نیروهای مسلح و  تست سامانه‌های پدافندی ندارد. میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، هم اعلام کرد: با بررسی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

واکنش غریب‌آبادی به اظهارات مکرون در مورد فریبا عادلخواه

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در پاسخ به بیانیه وزارت خارجه فرانسه و اظهارات رئیس‌جمهور این کشور در مورد شرایط فریبا عادلخواه گفت: خانم عادلخواه متاسفانه ده‌ها بار آگاهانه از محدوده تعیین شده در دوران حبس خانگی تخطی کرده و به‌رغم چندین بار هشدار مقامات قضایی، بر این کار اصرار داشته است. لذا، مانند هر زندانی دیگری که مقررات مشابه را نقض کرده به زندان برگردانده شده است.

دیدگاه تان را بنویسید