در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 13 دی 1400

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 13 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

کد خبر: 530287
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 13 دی‌ماه، را مرور کرده‌ایم.

رئیسی: ترامپ باید قصاص و محاکمه شود

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شما یک ملت را ترور کردید نه یک فرد را، باید متجاوز و قاتل اصلی، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، قصاص شود و حکم خدا در مورد او جاری شود.

حوزه علمیه باید در اقتصاد ورود پیدا کند

علیرضا اعرافی، عضو فقهای شورای نگهبان، گفته: از منظر کسی که ۴۰ سال با خارج از کشور ارتباط داشته و به ۱۰۰ کشور دنیا رفت و آمد داشته‌ام عرض می‌کنم که مباحث علمی ما در دنیا خریدار زیادی دارد ولی باید عملکرد منسجم‌تری داشته باشیم. او تاکید کرده: ما این را وظیفه خود می‌دانیم که در حوزه اقتصاد باید حوزه علمیه به صورت قاعده‌مند و علمی ورود پیدا کند.

بازی‌های لیگ فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: تا زمان ابلاغ رسمی از سوی نهادها و ارگان‌های مسئول به فدراسیون و سازمان لیگ حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال امکان‌پذیر نیست. در صورتی که در هفته‌های آینده برای حضور تماشاگران از نهادهای مربوطه ابلاغیه ارسال شود ساز و کار حضور تماشاگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

نامه وزارت ارتباطات به زاکربرگ: سانسور تصاویر و مطالب مربوط به شهید سلیمانی را پایان دهید

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای خطاب به مدیران پلتفرم‌های مِتا و اینستاگرام با محکوم کردن سانسور مطالب و تصاویر مرتبط با شهید سلیمانی در اینستاگرام، خواستار پایان دادن به این سانسور و بازگرداندن حساب‌ها و پست‌های تعلیق شده در پی اعمال این سیاست شد.

مجلس به ماجرای نقش داماد وزیر بهداشت در انتصابات ورود می‌کند؟

همایون سامه یح نجف‌آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت مجلس، در مورد اینکه گفته می‌شود داماد وزیر بهداشت در این وزارتخانه مشغول به کار است و در انتصابات هم نقشی دارد، گفته: «نمی‌توانم خبر را تایید یا رد کنم چرا که هیچ چیزی در مورد درستی یا نادرستی این خبر در دست ندارم.» او درباره اینکه آیا قرار نیست نمایندگان به این موضوع ورود پیدا کنند هم گفت: «احتمال قوی وجود دارد که مجلس به این قضیه ورود کند چرا که بالاخره تعدادی از نمایندگان به دنبال تایید یا رد این خبر هستند. اگر صحت داشته باشد قطعا از ایشان سوال می‌پرسیم.»

عبدالملکی: هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سه سال پیش مطرح کردیم که با یک میلیون تومان هم می‌شود شغلی ایجاد کرد و اکنون با وجود گذشت چند سال و گرانی مواد اولیه هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد کرد. اگر آموزش مهارت را توسعه بدهیم و بتوانیم مهارت‌محوری را ترویج کنیم می‌توانیم مشاغل زیادی را بدون احتیاج به سرمایه بالا ایجاد کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید