کد خبر: 526836
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 22 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 22 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 526836
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، دوشنبه 22 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

تایید اولین مورد مرگ‌ومیر اومیکرون در بریتانیا

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، اعلام کرد شیوع سویه اومیکرون در این کشور دست‌کم یک کشته به همراه داشته است. جانسون به انگلیسی‌ها هشدار داده نوع جدید بیماری منجر به بستری شدن در بیمارستان هم می‌شود.

اولیانوف: پیشنهادات ایران بررسی خواهد شد

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، گفته: مذاکره‌کنندگان توانستند نوعی هماهنگی بین پیشنهادات جدید ایران و نیاز به ادامه مذاکرات ایجاد کنند. مذاکرات بر اساس پیش‌نویس‌های سابق ادامه خواهد داشت و پیشنهادات ایران نیز بررسی خواهد شد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار، باطل و تکرار شد

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه از ساعت 14:30 به وقت تهران در سوئیس برگزار شد و در مهم‌ترین بازی این مرحله قرار بود تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به مصاف هم بروند. اما در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا یک اشتباه بزرگ صورت گرفت و همین امر باعث شد قرعه‌کشی از ساعت 17:30 به وقت تهران تکرار شود. در مهم‌ترین بازی‌ها پس از قرعه‌کشی دوباره، رئال‌مادرید با پاری‌سن‌ژرمن و اینتر میلان با لیورپول دیدار می‌کنند.

مسئولان باید مانع خروج سرمایه اقتصادی از کشور شوند

محمدرضا تاجیک، استاد دانشگاه و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در دولت اصلاحات، گفت: اگر عزمی برای سر و سامان دادن به بحران‌های اقتصادی وجود دارد، در ابتدا باید مسئولان یک فکر جدی برای مناسبات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود کنند. باید راهکاری اندیشیده شود که مانع از خروج سرمایه اقتصادی از کشور شود، چرا که در روزگار فعلی شاهد هستیم علاوه بر سرمایه انسانی، سرمایه اقتصادی نیز در حال خارج شدن از کشور است.

نشستی میان ایران و عربستان در اردن برگزار نشده

خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ایرانی، ادعای خبرگزاری اردن مبنی بر برگزاری نشستی امنیتی میان ایران و عربستان در پایتخت این کشور را رد کرد. پیش‌تر خبرگزاری دولتی اردن اعلام کرده بود، در این نشست شماری از مسائل امنیتی و فنی بررسی شده و دو طرف تمایل دوجانبه خود را برای توسعه روابط و تقویت ثبات منطقه‌ای ابراز داشته‌اند.

«قهرمان» فرهادی نامزد جایزه گلدن گلوب شد

فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران به عنوان یکی از 5 نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) جوایز گلدن گلوب 2022 انتخاب شد. این چهارمین بار است که اصغر فرهادی نامزد جایزه گلدن گلوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها