کد خبر: 487726
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۲۲:۴۵:۰۰
| |

زیباکلام: اصولگرایان پیروز می‌شوند چون مردم پای انتخابات نمی‌آیند

زیباکلام: قطعا آقای رییسی پیروزی این انتخابات می‌شوند

زیباکلام: اصولگرایان پیروز می‌شوند چون مردم پای انتخابات نمی‌آیند
کد خبر: 487726
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۲۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق زیباکلام در کلاب‌هاوس گفت: من پیروزی اصولگرایان را قطعی می‌دانم، یک طنزی بود که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان پیروز می‌شوند، این یک واقعیت تلخ است. چون مردم ظاهرا نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، اصولگرایان پیروز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد: من معتقدم که قطعا آقای رییسی پیروزی این انتخابات می‌شوند، ایشان یقینا سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانسشان برای پیروزی بسیار بالاست. ایشان قطعا به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است.

▫️من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که آقای دکتر لاریجانی ثبت نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد.

در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام آقای تاجزاده یک موجی در بدنه اجتماعیشان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تایید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سوال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سوال ندادند.

▫️پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند. برخلاف نظر آقای گودزی من خیلی به این جریان‌های عدالتخواهی باور ندارم، این جریان‌ها پوپولیستی هستند و کسی را سمت صندوق جذب نمی‌کند.


با بودن یک اقتصاد فاسد دولتی چگونه می‌توان از عدالتخواهی صحبت کرد؟ عدالتخواهی بدون اصلاح ساختار سیاسی وجود ندارد.

▫️من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی‌بینم، آقای قالیباف هوشیار بودند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات شرکت نکنند.

دلم می‌خواست که از آقای لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رییسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیبشان است یک جورهایی قطعی می‌بینم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها