کد خبر: 658814
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۰:۳۰:۳۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراف به قتل در حمایت از رفیق

متهم مدعی شد مقتول قصد داشت از دوست او خفت‌گیری کند و به همین دلیل وارد درگیری مرگبار شد.

اعتراف به قتل در حمایت از رفیق
کد خبر: 658814
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۲۰:۳۰:۳۱

مردی که در حمایت از رفیقش دست به قتل زده‌ است، مدعی شد مقتول مست بود و قصد اخاذی داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که پس از مدتی فرار بازداشت شده است به قتل اعتراف کرد و گفت یک بار از دست مقتول به همراه دوستش فرار کرده بود.

مأموران اوایل سال گذشته در جریان درگیری خونینی در جنوب تهران قرار گرفتند. مرد زخمی که شهرام نام داشت ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

پلیس شاهدان را مورد تحقیق قرار داد. آنها گفتند دو دوست به نام‌های خسرو و محمود با هم به شهرام حمله کردند و محمود ضربات کشنده را به شهرام زد. این در حالی بود که دو متهم فرار کرده بودند.

مدتی بعد هر دو متهم بازداشت شدند. خسرو گفت: من مغازه‌دار هستم. محمود دوست من است. او روز حادثه در مغازه من داشت خرید می‌کرد که متوجه شهرام و چند دوست دیگرش شدم که به مغازه‌ام خیره شده ‌بودند ومی‌خواستند وارد شوند. با عجله به محمود گفتم بیا از مغازه بیرون برویم که نتوانند خفت‌گیری کنند. ما کرکره مغازه را پایین دادیم و بعد سوار موتور شدیم و فرار کردیم. محمود مقابل یک جگرکی پیاده شد. من با موتور گاز دادم و رفتم که یک‌دفعه شهرام و دوستانش جلویم را گرفتند. محمود در حمایت از من جلو آمد و با ضربات چاقو شهرام را زد که همین ضربات هم باعث مرگ شهرام شد.

وقتی محمود مورد بازجویی قرار گرفت، گفته‌های دوستش را تأیید کرد و گفت: وقتی دیدم خسرو را کمی بالاتر از جگرکی خفت کرده‌اند برای کمک به او جلو رفتم. خسرو را به کرکره یک مغازه کوبیدند و داشتند با چاقو او را می‌زدند که من سر رسیدم و یک ضربه به شهرام زدم تا خسرو را رها کند. قصد نداشتم او را بکشم. از اتفاقی که افتاده خیلی ناراحتم اما واقعیت این است که شهرام داشت خسرو را می‌کشت. او خفت‌گیر بود و همه می‌دانستند او چه می‌کند.

با پایان بازجویی‌ها و با توجه به اینکه اولیای دم درخواست قصاص کرده‌ بودند پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و به‌زودی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها