کد خبر: 649611
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۳۰:۲۹
| |

سقوط مرگبار پسر جوان در ارتفاعات دربند؛ جسد بعد از چهار روز پیدا شد

پلیس در حال تحقیق درباره علت فوت جوانی است که برای کوهنوردی به ارتفاعات دربند تهران رفته بود.

سقوط مرگبار پسر جوان در ارتفاعات دربند؛ جسد بعد از چهار روز پیدا شد
کد خبر: 649611
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۳۰:۲۹

پسر جوانی که برای کوهنوردی به ارتفاعات دربند رفته بود، جانش را از دست داد و جسدش چند روز پس از سقوط مرگبار پیدا شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 122 دربند چهارشنبه گذشته از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشف جسدی مطلع شدند که کارگران رستورانی در ارتفاعات دربند آن را پیدا کرده بودند.

به این ترتیب، ماموران کلانتری دربند به همراه همکاران خود در پلیس کوهستان در محل کشف جسد حضور یافتند. ماموران با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که به نظر می‌رسید چند روز از مرگ او گذشته است. بنابراین بازپرس کشیک قتل را در جریان ماجرا گذاشتند.

ساعتی پس از آن بازپرس کشیک قتل همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند. کارشناسان پزشکی قانونی بعد از معاینات اولیه تشخیص دادند جسد متعلق به ‌پسری 20ساله‌ است. مدارک هویتی همراه جسد نیز این موضوع را تایید می‌کرد.

در ادامه با توجه به محل کشف جسد، بررسی برای شناسایی محلی که احتمالاً متوفی از آنجا سقوط کرده بود آغاز شد. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که ظاهراً او به‌تنهایی برای کوهنوردی رفته بوده و ناگهان از ارتفاع پرت شده و فوت کرده است.

همچنین بخش دیگری از تحقیقات نشان می‌داد آخرین مکالمه تلفنی جوان فوت‌شده با دوستش بوده. به همین دلیل ماموران دوست او را مورد تحقیق قرار دادند و او گفت آخرین بار چهار روز پیش با متوفی صحبت کرده و او گفته بود برای کوهنوردی و کوهپیمایی خواهد رفت. 

در پی این نتایج، جسد از ارتفاعات دربند به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات برای مشخص شدن علت اصلی مرگ این جوان به طور دقیق انجام شود. همچنین قرار است از ساکنان محلی و رستوران‌دارانی که جسد پسر جوان آنجا افتاده بود، تحقیق شود تا معلوم شود کسی این جوان را در روز حادثه در آن حوالی دیده بوده است یا نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها