کد خبر: 647463
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۱:۳۰:۰۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرگ مرموز مرد مسن در خانه ارثیه‌ای

کارآگاهان جنایی پیرو کشف جسد مردی 62ساله در تلاش‌اند تا راز مرگ او را فاش کنند.

مرگ مرموز مرد مسن در خانه ارثیه‌ای
کد خبر: 647463
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۱:۳۰:۰۷

کارآگاهان جنایی تحقیقاتی را برای کشف راز مرگ مرد پا به سن گذاشته‌ای آغاز کردند که جسدش در انباری با در قفل، پیدا شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو حدود ساعت ۳ بعدازظهر دیروز از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف جسد مرد ۶۲ساله‌ای در انبار خانه‌اش مطلع شدند.

به این‌ ترتیب نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به خانه‌ای سه‌طبقه اعزام شدند که جسد صاحبخانه در انبار آنجا کشف شده بود.

مردی که جسد را کشف کرده بود به ماموران گفت: چند روزی بود به برادرم زنگ می‌زدم اما او تلفنش را جواب نمی‌داد. برای همین به خانه پدری‌مان که برادرم در آن سکونت داشت آمدم. وقتی در ورودی را باز کردم بوی ناخوشایندی توجهم را جلب کرد. هر سه طبقه را گشتم اما چیزی را که منبع بو بود پیدا نکردم. دست آخر به انبار آمدم که در آن قفل بود اما شدت بو جلوی انبار بیشتر شد. به هر ترتیبی بود قفل انبار را شکستم و وقتی وارد شدم بوی بد خیلی آزاردهنده شد. پتویی آنجا بود که آن را کنار زدم و با جسد برادرم که منشاء بو بود روبه‌رو شدم.

در پی به دست آمدن این اطلاعات ماموران کلانتری در تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل تهران جزئیاتی را که پیدا کرده بودند به بازپرس جنایی تهران اطلاع دادند.

بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران پس از شنیدن اطلاعات اولیه دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی را صادر کرد. با این دستور تیم‌هایی از پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل کشف جسد شدند. معاینات کارشناسان پزشکی قانونی اطلاعاتی در مورد نحوه مرگ مرد ۶۲ساله به همراه نداشت، چون با توجه به شرایط جسد معلوم بود مدتی از مرگ گذشته است. با وجود این، بررسی اولیه حکایت از آن داشت که مرد ۶۲ساله حدود یک هفته قبل درگذشته است.

همچنین تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن‌ داشت که این مرد در خانه قدیمی و سه‌طبقه که ارثیه پدری بوده، تنها زندگی می‌کرده است، البته او همسری داشته که چند سال قبل فوت کرده بود. همسر این مرد قبل از ازدواج با او یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود. همچنین معلوم شد همسر فوت‌شده این مرد از ازدواج اولش دختری دارد که تا قبل از فوت مادرش در این خانه زندگی می‌کرده. دختر جوان بعد از مرگ مادرش دیگر آنجا زندگی نمی‌کرد؛ اما گاهی به پدرخوانده خود سر می‌زد. به‌ دست آمدن این نتایج پلیس را درصدد شناسایی دختر جوان برآورد تا شاید راز این مرگ مشکوک کشف شود.

در این مرحله از تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی دختر جوان را شناسایی کردند ‌و از او تحقیق کردند‌. او با تایید یافته‌های ماموران اداره دهم گفت: من معتاد هستم و بعد از مرگ مادرم اینجا را ترک کردم. در این مدت به جاهای مختلف و پاتوق مواد رفت‌وآمد داشتم و هر از گاهی به پدر‌خوانده‌ام سر می‌زدم.

در حال حاضر برای معاینات دقیق‌تر و کشف علت مرگ جسد به دستور بازپرس جنایی پیکر این مرد ۶۲ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است. همچنین با توجه به اینکه روی جسد پتو کشیده شده بود و در انبار هم پتو کشیده شده بود فرضیه قتل دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما احتمال اینکه مرد ۶۲ساله به مرگ طبیعی فوت شده باشد و فرد یا افرادی از ترس جسد را در زیر زمین مخفی کرده باشند هم در فرضیات پلیس وجود دارد. به هر حال شناسایی آخرین افرادی که مرد متوفی را دیده‌اند و مشخص شدن علت مرگ او بسیاری از حقایق این پرونده را مشخص خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها