کد خبر: 646506
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۰۷:۳۵:۲۵
| |

کشف جسد مرد ناشناس در بزرگراه آزادگان

کارآگاهان در حال تحقیق درباره علت مرگ مردی هستند که جسدش در بزرگراه آزادگان پیدا شده است.

کشف جسد مرد ناشناس در بزرگراه آزادگان
کد خبر: 646506
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۰۷:۳۵:۲۵

مأموران پلیس تهران جسد مرد جوانی را در بزرگراه آزادگان در جنوب تهران کشف کردند که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود. تحقیقات درباره این حادثه به دستور بازپرس جنایی از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

به گزارش «جوان»، صبح دیروز شنبه ۹ دی‌ماه قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران پلیس از کشف جسد مرد جوانی در بزرگراه آزادگان باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در سمت شمال به جنوب بزرگراه با جسد مردی حدوداً ۴۰ ساله روبه‌رو شد که با اصابت ضربه جسم سخت به سرش به کام مرگ رفته بود. مأموران پلیس در بازرسی بدنی هیچ مدرک هویتی از مرد فوت شده پیدا نکردند.

از سوی دیگر دو فرضیه برای مأموران درباره این حادثه قوت گرفت؛ اولین فرضیه تصادف مرد ناشناس با خودروی عبوری بود که مأموران احتمال دادند وی بر اثر تصادف به کام مرگ رفته است. فرضیه دوم، قتل مرد جوان بود که احتمال می‌رفت او در درگیری به قتل رسیده است.

بدین ترتیب مأموران دست به تحقیق زدند که یکی از شاهدان اعلام کرد شاهد درگیری مرد فوت شده با مرد دیگری بوده است. وی گفت: «ساعتی قبل مرد فوت شده را در این نزدیکی‌ها دیدم که با مرد دیگری در حال مشاجره و درگیری بود. آن‌ها با هم درگیر شدند، اما من متوجه نشدم که او به دلیل همین درگیری به قتل رسیده یا بر اثر تصادف با خودرو فوت کرده است.»

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و شناسایی هویت جسد، مأموران برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها