کد خبر: 646644
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۰۷:۴۵:۱۱
| |

ادعای موادفروش قاتل: مقتول می‌خواست از خانه‌ام دزدی کند

متهم گفت: مقتول با سر و صورت پوشیده حوالی ساعت ۶ صبح برای سرقت وارد منزلم شده بود و به همین دلیل با یکدیگر درگیر شدیم و با یک قبضه چاقو، وی را زخمی کردم.

ادعای موادفروش قاتل: مقتول می‌خواست از خانه‌ام دزدی کند
کد خبر: 646644
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۰۷:۴۵:۱۱

عامل قتل پسر جوان پس از دستگیری مدعی شد وی به قصد سرقت وارد خانه‌اش شده بود که او را با چاقو زده است.

به گزارش روزنامه ایران، چند روز قبل مردی میانسال در تماس با پلیس شهرستان فاروج از قتل پسر جوانش خبر داد و گفت: پسرم توسط دو نفر موتورسوار ناشناس در حالی که نیمه‌جان بود و چاقویی به ناحیه زیر دنده سمت راستش اصابت کرده بود داخل حیاط بیمارستان شهدای فاروج رها شده و باتوجه به وخامت حال فرزندم، وی را به بیمارستان شیروان منتقل کردند اما باوجود تلاش پزشکان، پسرم فوت کرد. وقتی موضوع را به من خبر دادند با پلیس تماس گرفتم. با این شکایت بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 تیمی منسجم از مأموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های انجام شده ابتدا جسد مقتول را در محل پزشکی ‌قانونی شهرستان شیروان مورد تشریح قرار دادند که مشخص شد، توسط جسم تیز و برنده و از ناحیه سمت راست شکم مورد اصابت قرار گرفته است.

 سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در تشریح این خبر گفت: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی درنهایت موفق شدند سرنشین موتورسیکلت را که دارای سوابق متعدد کیفری بوده شناسایی و به‌صورت غافلگیرانه دستگیر کنند. با همکاری متهم، عامل اصلی قتل نیز که دارای سوابق کیفری و از موادفروشان شهرستان فاروج بوده، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم خود شد اما با مشاهده دلایل و مدارک و بازجویی‌های تخصصی درنهایت لب به اعتراف گشود و اظهار کرد مقتول با سر و صورت پوشیده حوالی ساعت ۶ صبح برای سرقت وارد منزلم شده بود و به همین دلیل با یکدیگر درگیر شدیم و با یک قبضه چاقو، وی را زخمی کردم.

 به گزارش روابط‌عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام انتظامی با بیان اینکه آلت‌ قتاله با همکاری عوامل آتش‌نشانی از چاه قنات قدیمی کشف شد، افزود: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد و متهمان نیز روانه زندان شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها