کد خبر: 644601
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۰۹:۴۱:۰۷
| |

دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا

سارق با اطلاع از عدم حضور شاکی در منزل، اقدام به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده و از محل متواری شده بود.

دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا
کد خبر: 644601
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۰۹:۴۱:۰۷

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مرزی یک نفر سارق حرفه‌ای طلا در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهراب کاظمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در شهر قشم، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که سارق با اطلاع از عدم حضور شاکی در منزل، اقدام به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی تخصصی از محل وقوع جرم، این سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و طلا و جواهرات مسروقه نیز از وی کشف و به مالباختگان مسترد شد.

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد، افزود: مخلان نظم و امنیت، سارقین و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت و اموال آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آنها برخورد می کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها