کد خبر: 642979
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۰۷:۱۷:۴۱
| |

شاگرد جگرکی بعد از قتل مشتری، خودش را به پلیس تسلیم کرد

نزاع میان چند مشتری و شاگرد جگرکی باعث وقوع قتل شد و متهم با مراجعه به کلانتری خودش را تسلیم کرد.

شاگرد جگرکی بعد از قتل مشتری، خودش را به پلیس تسلیم کرد
کد خبر: 642979
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۰۷:۱۷:۴۱

شاگرد جگرکی که با چند مشتری جوان درگیر شده بود، پس از ارتکاب قتل خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش سایت جنایی، این قتل بامداد جمعه در ساعت ۱:۳۰ به ماموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه گزارش شد. بر اساس اطلاعات رسیده ماموران کلانتری متوجه شدند پسری ۲۰ ساله در بیمارستان بعثت فوت شده است. به این ترتیب ماموران کلانتری در بیمارستان حاضر و پس از بررسی اولیه متوجه شدند پسر جوان بر اثر جراحت چاقو دچار خونریزی و در نهایت فوت شده است.

بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران کلانتری حکایت از آن داشت که پسر ۲۰ ساله با فردی درگیر شده و پس از چاقو خوردن دوستانش او را به بیمارستان انتقال دادند.

دوستان مقتول گفتند: ما به همراه دوستمان به مغازه جگرکی رفته بودیم. در آنجا پسری که شاگرد مغازه جگرکی بود به خاطر شوخی‌هایمان به ما تذکر داد و پس از آن مشاجره لفظی به وجود آمد. بعد هم دست به یقه شدند و ماجرا به بیرون از مغازه کشیده شد. در این بین شاگرد جگرکی به داخل مغازه رفت، چاقویی برداشت، به کمر دوست ما ضربه‌ای زد و فرار کرد.

با به دست آمدن این اطلاعات گروهی از ماموران در محل جگرکی حضور یافتند تا از شاهدان عینی ماجرا نیز تحقیقاتی به عمل آید. این شاخه از بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هنگام ورود مقتول و دوستانش، خانواده‌ای در جگرکی مشغول خوردن غذا بودند، اما با ورود پنج مشتری جوان جو مغازه به دلیل نوع شوخی‌های آنها متشنج شد و آن خانواده به این جوانان اعتراض کردند.

پس از آن شاگرد مغازه در حمایت از مشتریانش به ۵ جوان اعتراض کرد. همین موضوع باعث به وجود آمدن مشاجره و درگیری شد.

بازپرس کشیک قتل پایتخت بعد از اینکه در جریان این واقعه قرار گرفت، دستور داد جسد پسر جوان به پزشکی قانونی انتقال یابد و معاینات دقیق‌تری انجام شود.

در همین بین خبر رسید متهم تحت تعقیب با مراجعه به کلانتری خود را معرفی کرده است. به این ترتیب متهم به قتل به دستور بازپرس کشیک قتل بازداشت شد تا تحقیقات لازم از او انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها