کد خبر: 633666
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۶ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

معمای جسدی در کانال آب، آیا مرد ناشناس کشته شده است؟

جسد مردی ناشناس در بزرگراه امام علی کشف شده اما هنوز معلوم نیست او قربانی حادثه شده یا به قتل رسیده است؟

معمای جسدی در کانال آب، آیا مرد ناشناس کشته شده است؟
کد خبر: 633666
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۶ ۰۶:۰۰:۰۰

کشف جسد مجهول الهویه در کانال آب حاشیه اتوبان علی تحقیقات جنایی را برای کشف راز مرگ این مرد به جریان انداخت.

به گزارش سایت جنایی، در ساعات پایانی شامگاه 4 مهرماه فردی در  تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران گفت در حاشیه اتوبان امام علی در حال عبور بود که پیکر مردی در کانال آب توجهش را جلب کرد.

به این ترتیب ماموران همراه تیم‌های امدادی آتش‌نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

امدادگران آتش‌نشان بلافاصله پس از حضور در محل پیکر مرد جوان را از کانال آب بیرون آوردند و تحویل اورژانس دادند. در این مرحله با تایید مرگ مرد جوان توسط تیم‌های امدادی و پزشکی حاضر در محل، موضوع وارد فاز جدیدی شد و ماموران حاضر در محل بازپرس امیر حسین علی‌مردان از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران را در جریان قرار دادند.

پس از آن بازپرس علی‌مردان دستور حضور تیم‌های صحنه جرم  جرم، پزشکی قانونی، تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی در محل را صادر کرد.

کارشناسان پزشکی قانونی بعد از بررسی اولیه سن متوفی را حدودا 40 سال تخمین زدند و تشخیص دادند چند ساعت از مرگ او گذشته و احتمالا علت مرگش سقوط از بلندی بوده است.

تیم تشخیص هویت هم اعلام کرد متوفی ناشناس است و هیچ مدرک هویتی همراهش نیست،‌ بنابراین در محل انگشت‌نگاری و نمونه‌برداری‌های لازم انجام شد.

پس از آن بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا مشخص شود مرد جوان که به نظر می‌رسد زباله گرد است به چه دلیل جان خود را از دست داده و علت مرگش چه بوده است.

تحقیقات برای کشف چگونگی سقوط این مرد در دستور کار قرار گرفت به همین دلیل ماموران پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا دوربین‌های مدار بسته مسیر نزدیک به کانال آب را بررسی کنند.

همچنین باید پرونده‌های افراد گم شده بررسی شود تا شاید هویت متوفی از این طریق به دست بیاید و پس از کشف هویت او شناسایی خانواده‌اش نیز به عنوان دیگر اولویت‌های پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره 10 و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها