کد خبر: 632663
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۲۳:۳۰:۰۰
| |

جسد مرد کوهنورد بعد از یک ماه در خانه‌اش پیدا شد

بازپرس جنایی دستور انجام تحقیقات برای افشای علت مرگ مرد کوهنورد را صادر کرد.

جسد مرد کوهنورد بعد از یک ماه در خانه‌اش پیدا شد
کد خبر: 632663
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۲۳:۳۰:۰۰

جسد مردی کوهنورد پس از یک ماه در خانه‌اش پیدا و برای تحقیقات جنایی و روشن شدن دلیل مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از کلانتری‌های تهران در تماس با محمدامین تقویان که بازپرسی شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران بر عهده دارد، از کشف جسد مردی کوهنورد خبر دادند که حدود یک ماه از مرگش گذشته و در پی مراجعه خواهرش به محل زندگی او پیدا شده بود.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت اداره آگاهی و کارآگاهان اداره دهم را صادر کرد تا تحقیقات خود را با نمونه‌برداری و بررسی محل کشف جسد آغاز کنند.

در تحقیق از ساکنان ساختمان مشخص شد چند روزی بود که همسایه‌ها بوی ناخوشایندی از خانه مرد متوفی احساس می‌کردند. در این میان خواهر  مرد کوهنورد که از برادرش بی‌خبر بود، نگران شده و پس از مراجعه به خانه برادرش متوجه بوی تعفن شده بود. در نهایت این زن با اطلاع پلیس در را شکست و با جسد برادر خود روبه‌رو شد.

خواهر متوفی در این باره گفت: برادرم تنها زندگی می‌کرد و یک کوهنورد حرفه‌ای بود. پیش آمده بود که چند ماه برای صعود‌های بین‌المللی خارج از ایران بود و این بار هم حدود یک ماه بود که از او خبری نداشتم، البته چند بار به او زنگ زده بودم ولی جواب نداده بود و فکر کردم صعودی داشته که من به خاطر ندارم یا بی‌خبر از من رفته است اما طولانی شدن موضوع من را نگران کرد و تصمیم گرفتم به خانه‌اش بیایم و جویای احوالش شوم. وقتی همسایه‌ها از بوی ناخوشایند گفتند نگرانی من بیشتر شد و هر طور بود وارد خانه شدیم که با جسد او روبه‌رو شدم.

در حال حاضر با توجه به شرایط جسد و به دست نیامدن مدرک مشهودی از وقوع جرم، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و معاینات دقیق‌تر از جمله سم‌شناسی را صادر کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها