کد خبر: 633473
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۱:۱۳:۴۰
| |

انگیزه باورنکردنی برای برادرکشی؛ درگیری با برادرم به خاطر مسابقه محلی فوتبال بود

متهم گفت در کشور افغانستان در یک مسابقه فوتبال محلی با برادرش درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه پس از اینکه به ایران مهاجرت کردند وی را با ضربات چاقو و جسم سخت به قتل رساند.

انگیزه باورنکردنی برای برادرکشی؛ درگیری با برادرم به خاطر مسابقه محلی فوتبال بود
کد خبر: 633473
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۱:۱۳:۴۰

مردی که برادرش را در جنوب تهران به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  قرار گرفت.

با بررسی اولیه آثار جراحت بر سر، سینه و دست چپ  مقتول مشاهده شد.  کارآگاهان بلافاصله با تحقیق از بستگان مقتول که تبعه افغانستان بودند دریافتند مقتول با بستگانش به قصد تفریح به یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران رفته بود که ناگهان تلفنش زنگ خورد و با حالت عصبانی تلفن را قطع کرد. بعد از مدتی برادرش به همراه چند نفر به سمت آنها حمله‌ور شدند و پسر جوان را با ضربات چاقو و جسم سخت به قتل رساندند.

کارآگاهان در گام بعدی با شناسایی مخفیگاه ضارب اصلی متوجه شدند؛ متهم پس از وقوع این حادثه از محل کارش بدون تسویه متواری شده است. کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کنند.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شد، اما در ادامه با توجه به مستندات موجود به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت در کشور افغانستان در یک مسابقه فوتبال محلی با برادرش درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه پس از اینکه به ایران مهاجرت کردند درگیری دنباله‌دار شد و پس از تماس تلفنی و مشاجره با مقتول سراغ او رفت و وی را با ضربات چاقو و جسم سخت به قتل رساند.

متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی با توجه به ارتکاب قتل عمدی به زندان انتقال داده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها