کد خبر: 633356
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

بازنده قمار در درگیری با برنده کشته شد

برنده قمار و 2 دوستش در نزاع با فرد بازنده او را کشتند و فرار کردند.

بازنده قمار در درگیری با برنده کشته شد
کد خبر: 633356
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۹:۳۰:۰۰

درگیری که در قمارخانه‌ای در جنوب تهران شروع شده بود جان یک نفر را گرفت و سه نفر را فراری داد.

به گزارش سایت جنایی، کلانتری 152 خانی‌آباد نو ساعت پنج صبح دوشنبه سوم مهر از سوی مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران که در حوزه استحفاظی‌شان قرار دارد از فوت مردی مطلع شدند که زخم چاقو باعث مرگش شده بود. بنابراین ماموران کلانتری در تماس با محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل پایتخت، موضوع را اطلاع دادند و برای تحقیقات اولیه راهی بیمارستان شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد جوان در درگیری خیابانی زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. به این ترتیب در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس بررسی‌های میدانی شروع شد و یکی از شاهدان به تیم جنایی گفت: مقتول در قمارخانه‌ای در اطراف محل جنایت در حال بازی بود. قمار را باخت و باید به برنده پول می‌داد، اما پولی را که باخته بود، نداشت و سر همین موضوع با برنده و دو نفر از دوستانش درگیری لفظی پیدا کرد و بعد دعوایش شد. پس از آن دعوا به بیرون از قمارخانه هدایت شد و همچنان زد و خورد آنها ادامه داشت و بیرون از قمارخانه در کوچه دعوا ادامه داشت و مهاجمان با چاقو به مقتول ضربه زدند و هر سه فرار کردند.

با اظهارات شاهد ماجرا بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی و ثبت شکایت را صادر کرد و بازداشت سه متهم این قتل که فراری هستند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها