کد خبر: 632334
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بخشش جوانی که برادرش را به خاطر سیگار کشت

پسر جوان وقتی با اعتراض برادرش درباره سیگار کشیدن مواجه شد او را در یک نزاع به قتل رساند.

بخشش جوانی که برادرش را به خاطر سیگار کشت
کد خبر: 632334
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۰:۳۰:۰۰

پسری که در یک حمله خونین به برادران و پسرعمویش به خاطر سیگار کشیدن، یکی از آنها را کشته است با گذشت ولی دم از قصاص نجات پیدا کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است بعد از اینکه دو برادر و پسرعمویش را با چاقو زد از خانه فرار کرد اما با مرگ یکی از برادرانش به دست ماموران بازداشت شد.

یک سال قبل پیکر سه جوان به بیمارستان رسانده شد و یکی از آنها در آمبولانس جانش را از دست داد و عملیات احیا در بیمارستان هم کارساز نبود. دو مرد جوان که به‌شدت مجروح شده بودند پس از مداوای اولیه به پلیس گفتند عامل این درگیری خونین جوانی به نام محمود است.

یکی از مجروحان به نام مهران گفت: محمود برادر من است. زمان حادثه به همراه پسرعمویم به خانه آمدم و دیدم برادرمان مهرداد خونین روی زمین افتاده و محمود هم با چاقو بالای سر او است. ما به محمود حمله کردیم تا چاقو را بگیریم که او با همان چاقو ما را زد و خونین کرد. ما نمی‌دانیم محمود حالا کجاست.

این مرد مجروح درباره اینکه چرا برادرانش با هم دعوا کردند گفت: من زمان درگیری نبودم و اصلاً نمی‌دانم بین آنها چه اتفاقی افتاده است.

با شکایت این دو جوان پلیس به دنبال محمود رفت و در نهایت بعد از مدتی در حالی که متهم مخفی شده بود او را شناسایی و بازداشت کرد.

محمود به قتل برادرش اعتراف و ابراز پشیمانی کرد. او گفت: من سیگار می‌کشیدم. مهرداد ناراحت شد و گفت نباید سیگار بکشی و سیگار مضر است. من هم عصبانی شدم و بعد از جر و بحثی که با هم کردیم من بیرون رفتم تا بحث تمام شود. وقتی دوباره آمدم مهرداد باز شروع کرد و با حرف‌هایش من را عصبانی کرد. من هم در یک لحظه بدون اینکه متوجه رفتارم باشم به او حمله کردم و با چاقو زدمش.

متهم گفت: من خیلی عصبانی شده بودم. کارهایم دست خودم نبود. یک‌دفعه مهران برادر دیگرم و پسرعمویم آرش آمدند. آنها را هم زدم و بعد فرار کردم. از کاری که کردم پشیمان هستم.

بعد از گفته‌های متهم، پرونده او تکمیل شد و در حالی که همه چیز برای محاکمه محمود آماده بود پدرش اعلام کرد بدون هیچ درخواستی نسبت به محمود اعلام گذشت می‌کند. او گفت: من داغ فرزند دیده‌ام، اگر بخواهم محمود را قصاص کنم داغ دیگری بر جگر خودم گذاشته‌ام. من شکایتی ندارم.

در نهایت پرونده با شکایت دیگر شکات و همچنین به لحاظ جنبه عمومی جرم در قتل برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها