کد خبر: 632234
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۰۸:۱۰:۳۷
| |

تعرض سارق شیطان‌صفت به 2 زن

سارق سابقه‌دار با اجاره ساعتی خانه‌ها طعمه‌هایش را به آنجا می‌کشاند و هدف آزار و سرقت قرار می‌داد.

تعرض سارق شیطان‌صفت به 2 زن
کد خبر: 632234
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۰۸:۱۰:۳۷

سارق سابقه‌داری که در تازه‌ترین جرایم زنجیره‌ای خود زنان را قربانی آزار جنسی و سرقت اموالشان کرده بود به دام پلیس افتاد، اما می‌گوید خودش هم مورد سرقت فرد دیگری قرار گرفته است.

به‌ گزارش سایت جنایی، این مرد که به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در بازداشت است به اتهام حمل موادمخدر و سرقت خانه دستگیر شده است.

دستگیری این مرد زمانی در دستور کار قرار گرفت که زن میانسالی است، با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت شکایتی طرح کرد و گفت: من کام حجامت بود و برای این کار در اینترنت آگهی می دادم، پس از مدتی مردی به من زنگ زد و گفت آگهی کارم را  دیده است و از من خواست برای حجامت خودش و همسرش به خانه‌اش بروم، اما وقتی به آنجا رسیدم، مردی که با من تماس گرفته بود در خانه تنها بود. او در خانه را رویم قفل کرد و آن موقع بود که فهمیدم اصلا زنی در کار نبچیست. او به من حمله کرد و بعد از تجاوز طلاهایم که حدود 50 میلیون ارزش داشت را سرقت کرد، بعد هم من را از خانه بیرون کرد و من برای شکایت آمدم.

با طرح این شکایت شناسایی و دستگیری مرد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران با راهنمایی شاکی به خانه‌ای که گفته بود مراجعه کردند. اما در بررسی‌های بعدی مشخص شد که آن خانه که متهم، شاکی را به آنجا کشانده بود، یک خانه اجاره‌ای بوده و متهم برای یک نصف روز آن را اجاره کرده و بعد که تجاوز و سرقت را انجام داده آنجا را تحویل داده و فرار کرده است.

به این ترتیب سرنخی که گمان می‌شد به دستگیری متهم منجر شود به بن بست رسید و در جریان تحقیقات یک زن دیگر نیز  شکایتی مشابه مطرح کرد و گفت: یک آگهی اینترنتی برای کار در منزل و پرستاری را دیدم و وقتی تماس گرفتم فهمیدم یک آقا آگهی را داده است او به بهانه نگهداری از سالمند من را به یک خانه کشاند تا سالمند را بببینم و در مورد نگهداری از او نظرم را بگویم اما به من تجاوز کرد و طلا و پولی که همراهم داشتم سرقت کرد.

با پیگیری این مورد نیز معلوم شد خانه اجاره‌ای بود. با بررسی دقیق‌تر مشخص شد مرد‌ تحت تعقیب فردی سابقه دار است، به این ترتیب ماموران موفق شدند ردش را بزنند و او را دستگیر کنند .

این مرد پس از دستگیری به انجام سرقتها اعتراف کرد اما تجاوز را قبول نکرد.

متهم اعترافاتش گفت: به خاطر مشکلات مالی تصمیم گرفتم این سرقت‌ها را انجام بدهم، چندی پیش زنی را  فریب دادم و به همین شیوه از او دزدی کردم اما به او علاقه‌مند شدم و طلاهای سرقتی را به او پس دادم و بقیه طلاها را هم نزد او امانت گذاشتم اما او فریبم داد و با سرقت طلاها فرار کرد و من نتوانستم پیدایش کنم.

در حال حاضر تحقیقات از متهم در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و بررسی صحت گفته‌های او با توجه به ادعایی که مطرح کرده در اولویت قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها