کد خبر: 622918
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۵:۵۳
| |

زنان اغفال‌شده در تله کلاهبردار شیطان‌صفت

مرد شیاد با فریب زنان به خانه آنها می‌رفت و نقشه خود را اجرا می‌کرد.

زنان اغفال‌شده در تله کلاهبردار شیطان‌صفت
کد خبر: 622918
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۵:۵۳

مردی که بعد از فریب طعمه‌های خود به خانه می‌رفت و ضمن سرقت اموال زنان به آنها تعرض می‌کرد، به تله افتاد.

به گزارش اعتمادآنلاین، اوایل خرداد ماه سال جاری با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند متهم با سوژه‌یابی و آشنایی با مالباختگان که اکثر آنان از بانوان بودند، با سواستفاده از اعتمادشان به منزل آنها می‌رفت و پس از سرقت لوازم باارزش مانند گوشی، طلا و ... به آنها تجاوز می‌کرد و سپس متواری می‌شد.

یکی از شاکیان پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی اظهار داشت؛ متهم در یکی از شبکه‌های مجازی پس از آشنایی و جلب اعتماد او با وسوسه کردن وی برای دریافت سود در ازای گرفتن کارت ملی به منزل وی مراجعه کرده و سپس با تهدیدی او، اموال باارزش را به سرقت برده است.

کارآگاهان در گام بعدی با توجه به اهمیت موضوع با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و به اداره پنجم آگاهی پایتخت انتقال دادند. متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شد، اما در ادامه با وجود مستندات موجود ناگذیر لب به اعتراف گشود و به تمام جرم‌های خود اعتراف کرد.

بنا به این گزارش تاکنون تعداد 8 شاکی موفق به شناسایی متهم شده‌اند و متهم با قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها