کد خبر: 622075
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۸:۳۹:۰۴
| |

ادعای عجیب سردار قلابی که به زنان تعرض می‌کرد

پیرمرد شیطان صفت می‌گوید اتهام تعرض به زنان دروغ است و شاکیان علیه او توطئه کرده‌اند.

ادعای عجیب سردار قلابی که به زنان تعرض می‌کرد
کد خبر: 622075
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۸:۳۹:۰۴

روباه پیر تهران ادعای عجیبی دارد؛ با اصرار بر بی‌گناهی با وجود همه سرنخ‌های پلیسی می‌گوید: زنان قصد تیغ زدن پول‌هایم را داشته‌اند و به خاطر ثروتی که دارم همه برای من دسیسه چیده‌اند.

به گزارش روزنامه ایران، سال 99 پرونده شوم روباه پیر که دختر جوانی را در راه پله‌های ساختمانی در خیابان خلیج تهران هدف نیت شیطانی خود قرار داده بود از کلانتری 179 خلیج فارس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

پرونده‌ای حساس که مرد شیطان صفت در نقش مأمور، دختر 28 ساله‌ای به نام سهیلا را هدف خود قرار داده بود و مأموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این مرد وارد عمل شدند.

تیم پلیسی در نخستین پلان به سراغ دوربین‌های مداربسته در اطراف محل صحنه جرم رفته و در بررسی فیلم دوربین‌های بیمارستان فیاض بخش تصویری از متهم به دست آمد که قبل از اجرای نقشه‌اش در بخش سرویس بهداشتی زنانه حیاط بیمارستان قصد داشته زن جوانی را تسلیم خود کند اما با توجه به سرو صدا و مقاومت زن جوان پا به فرار گذاشته و در ادامه و دقایقی بعد، سهیلا را هدف خود قرار داده است.

ردیابی‌های پلیسی به درهای بسته خورده بود و این در حالی بود که کارآگاهان دست از تلاش برای دستگیری این مرد شیطان صفت برنداشته بودند تا اینکه اوایل اردیبهشت ماه یک زن دستفروش در تماس با پلیس 110 اظهار داشت که مردی با چهره‌ای فریبنده خودش را سردار و جانباز معرفی کرده است و مدعی شده که می‌تواند برایم وام بگیرد و پس از اعتمادسازی اش متوجه نیت شیطانی اش شدم.

همین کافی بود تا زن جوان به اداره 16 پلیس آگاهی تهران دعوت شود و افسر پرونده با توجه به مشخصاتی که زن جوان از مرد شیاد در اختیار پلیس قرار داده بود احتمال داد که این مرد همان روباه شیطان صفت است که پلیس سال‌ها به‌ دنبال او است.در این مرحله تصویر دوربین مداربسته پیش روی زن دستفروش قرار گرفت و مشخص شد این مرد همان مرد شیطان صفت تحت تعقیب پلیس است و سرنخ‌های به دست آمده از زن جوان مسیر جدیدی را پیش روی پلیس قرار داد و خیلی زود این مرد شیطان‌صفت در اطراف میدان فردوسی تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در شهرهای مختلف با نقش پردازی‌های شیادانه خود را به عنوان سردار به سوژه‌هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد‌سازی به بهانه ازدواج، فروش حواله خودرو، دریافت وام و ... زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.

این مرد برای گرفتن وام و حواله خودرو از طعمه‌هایش پول گرفته و پس از اقدام شیطانی با آنها ناپدید شده است که مأموران با بررسی گوشی موبایل متهم موفق به شناسایی طعمه‌های مرد شیطان صفت شدند.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که این مرد در شهرهای مشهد، گیلان، تهران، شیراز و... نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است که قاضی منافی آذر از شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به گسترده بودن این پرونده با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانی که در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده‌اند به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

گفت‌و‌گو با مرد شیطان صفت

این مرد 65 ساله که چهره فریبنده‌ای دارد می‌گوید من بی‌گناه هستم و همه شاکیان پرونده‌ام دروغ می‌گویند و همه زنان مرا فریب دادند و پول‌هایم را بالا کشیدند.

*به چه جرمی دستگیر شدی؟

کلاهبرداری و تجاوز

*قبول داری؟

نه.

*پس چرا از تو شکایت کردند؟

نمی دانم، من هم از آنها شاکی هستم و فقط یک مورد را قبول دارم که آن هم قرار بود حواله خودرو دنا به یک مرد بدهم و بابت این کار 10 میلیون تومان از او پول گرفتم که پس از دستگیری با حضور مرد طلبکار در پلیس آگاهی پولش را پس دادم و  توانستم از او  رضایت بگیرم.

*در این سال‌ها می‌دانستی پلیس به‌دنبال تو است؟

نه، کاری نکردم.

*تو چرا شاکی هستی؟

همه زن‌ها وقتی متوجه شدند که من پولدار هستم به بهانه‌های مختلف از من پول می‌گرفتند و من هم وقتی می‌دیدم آنها فقط به فکر خودشان هستند رهایشان می‌کردم.

*اما تو به یک زن در خیابان خلیج  فارس تجاوز کردی؟

نه، من قبول ندارم.

*شغل؟

کار آزاد دارم و دلالی می کنم.

*وضعیت مالی خوبی داری؟

با توجه به ارثی که از پدرم به من رسید و سودی که از کارم به دست آوردم وضعیت مالی خوبی داشتم  و می توانید حساب بانکی ام را بررسی کنید .

*به بهانه‌های مختلف در نقش خواستگار یا تاجر و اعتمادسازی هم تجاوز کردی هم کلاهبرداری؟

من قبول ندارم، من هیچ پولی از آنها نگرفتم و تجاوزی در کار نبوده و آنها صیغه من بودند!

*چرا در این مدت جای مشخصی نداشتی؟

آدم مجرد جای مشخص نمی‌خواهد.

*چرا طعمه‌هایت را در شهرهای مختلف شناسایی می‌کردی؟

چون کسانی که مرا می‌شناختند زنان را به من معرفی می‌کردند و من هم چون قصد ازدواج داشتم به آن شهرها می‌رفتم و آشنا می‌شدم.

*اعتیاد داری؟

نه، تا به حال به سراغ مواد مخدر نرفتم و اعتیاد ندارم.

*در ماجرای سال 99 به یک دختر جوان تجاوز کردی و تصاویرت  در دوربین ها ثبت شده است؟

قبول ندارم  ، من کاری نکردم.

*یعنی بی‌گناهی؟

بله، حتی از زنان شاکی هستم چون از من پول گرفتند.

*حرف آخر؟

من کاری نکردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها