کد خبر: 630757
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

معمای جسد مرد ناشناس در پارک رازی تهران

کارآگاهان تحقیقات خود را برای افشای هویت و نحوه مرگ مرد ناشناس آغاز کردند.

معمای جسد مرد ناشناس در پارک رازی تهران
کد خبر: 630757
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰

تحقیقات جنایی در مورد مرگ مردی که جسدش در حوالی پارک رازی پیدا شده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 115 تهران وقتی از کشف جسدی در پارک رازی مطلع شدند به آنجا رفتند. با توجه به شواهد اولیه به نظر می‌رسید متوفی مردی کارتن‌خواب و حدودا 45 ساله بود.

در ادامه بازپرس وحید ناصری که مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت در جریان ماجرا قرار گرفت و دستور حضور تیم‌های پزشکی قانونی، تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی را صادر کرد.

در معاینات اولیه که توسط کارشناسان پزشکی قانونی در محل انجام شد، اثری از درگیری یا ضرب و جرح بر پیکر مرد فوت شده به دست نیامد، همچنین کارشناسان تشخیص هویت نیز در بررسی‌ جیب‌های مرد ناشناس مدرکی که هویت او را نشان دهد به دست نیاوردند و انگشت‌نگاری اولیه از او نیز نتیجه‌ای‌ نداشت.

به همین دلیل جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا همزمان با معاینات متخصصان پزشکی قانونی، شناسایی هویت متوفی و اینکه نحوه مرگ او چطور بوده است نیز مورد بررسی قرار گیرد. در همین راستا قرار است ماموران پلیس هم فیلم‌های دوربین‌های مداربسته آن حوالی را بررسی کنند تا مشخص شود که آیا او با پای خودش به آن محل رفته یا او را به آن محل برده‌اند و آیا قتلی اتفاق افتاده است یا خیر؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها