کد خبر: 629559
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۳۵:۱۸
| |

کشف جسد مرد ناشناس؛ معمایی پیچیده برای کارآگاهان جنایی

کشف جسد مردی ناشناس در منطقه خلازیر پلیس را به این نتیجه رساند که این مرد به قتل رسیده است.

کشف جسد مرد ناشناس؛ معمایی پیچیده برای کارآگاهان جنایی
کد خبر: 629559
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۰۸:۳۵:۱۸

تحقیقات برای کشف راز جسد پابرهنه در حوالی خلازیر به دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شده است و شواهد بدست آمده از احتمال قتل خبر می‌دهد.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس محمد جواد شفیعی روز یکشنبه در جریان کشف جسدی منطقه خلازیر  قرار گرفت. در پس از حضور بازپرس و تیم‌های تحقیق مشخص شد جسد متعلق به مردی حدود ۶۰ تا ۶۵ ساله است که لباس بیرون به تن ندارد و کفش پایش نیست.  بر بدن جسد نیز آثار ضرب و جرح دیده نمی‌شد اما با توجه به شواهد موجود در صحنه کشف جسد احتمال قتل بسیار زیاد بود و حداقل این اطمینان وجود داشت که جسد پس از مرگ به آنجا منتقل شده است.

بازپرس جنایی با کنار هم گذاشتن شواهد نظریه قتل را قوی تشخیص داد، چون علاوه بر نوع پوشش متوفی، جسد روی تلی از زباله افتاده بود و زیر آن هم ملحفه ای وجود داشت. در حالی که اگر کسی قصد خوابیدن داشته باشد روی تل زباله نمی‌خوابد و اگر به صورت ناگهانی از حال رفته باشد، نمی تواند زیر خودش ملحفه بیندازد.

در نهایت بازپرس شفیعی دستور شناسایی هویت جسد با اثر انگشت او را صادر کرد وپس از آن تحقیق از خانواده در دستور کار قرار می گیرد‌. همچنین بازبینی دوربین‌های مدار بسته اطراف محل کشف جسد و تحقیقات محلی برای شناسایی عامل قتل یا انتقال جسد نیز از دیگر دستورات بازپرس است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها