کد خبر: 628613
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۰۸:۵۰:۲۸
| |

عشق دختر 16 ساله و پسر جوان به پرونده پیچیده تبدیل شد

خانواده دختر 16 ساله پسر جوان را به آدم‌ربایی متهم کردند و این پسر نیز مدعی شد پدر دختر او را ربوده است.

عشق دختر 16 ساله و پسر جوان به پرونده پیچیده تبدیل شد
کد خبر: 628613
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۰۸:۵۰:۲۸

خانواده‌های دختر و پسری که با هم دوست بودند شکایت‌هایی علیه یکدیگر مطرح کرده‌اند و مدعی هستند طرف مقابل فرزندشان را ربوده است.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این خانواده‌ها در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و هرکدام از آنها با نشستن روبروی بازپرس  محمد وهابی دیگری را به آدم ربایی متهم کرده‌اند.

رسیدگی به این پرونده‌ها چند روز قبل برای اولین بار در دادسرای جنایی تهران آغاز شد و در شروع خانواده  دختر ۱۶ ساله‌ای گفتند که پسری تحت عنوان دوستی دخترشان را فریب داده و با خودش برده است به همین دلیل از پسر جوان شکایت دارند. مدتی بعد خانواده دختر بار دیگر در حالی که او را همراه خود داشتند به دادسرای جنایی مراجعه کردند و گفتند: دخترشان را با پسری که او را فریب داده است در پارک پیدا پارک کرده‌اند و دختر را گرفته‌اند اما پسر فرار کرده است و همچنان از او به خاطر ربودن دختر و  دردسری که برایشان ایجاد کرده شکایت دارند.

در ادامه دختر نوجوان مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: در فضای مجازی با آن پسر دوست شدم و تصمیم به ازدواج  گرفتیم، اما خانواده من مخالف ازدواج بودند و گفتند تا آن پسر سربازی نرود ممکن نیست اجازه بدهند،‌ برای همین من و پسر مورد علاقه ام با هم فرار کردیم.

با این وجود خانواده دختر همچنان از پسر جوان شکایت داشتند و تحقیقات برای دستگیری پسر ادامه داشت تا اینکه این پسر و پدرش با مراجعه به دادسرای جنایی شکایتی مشابه طرح کردند و گفتند: عمو و پدر دختر او را ربوده و کتک زده‌اند.

بنابراین شکایت آدم ربایی و ضرب و جرح در این رابطه به جریان افتاد و پسر در تشریح ماجرا گفت: عمو و بابای دختر مورد علاقه‌ام به سراغم آمدند و چند ساعت من را با خودشان بردند، با چاقو و چوب زدند و وقتی بیهوش شدم من را در خیابان رها کردند و رفتند بعد از آن چند روز در  بیمارستان بودم تا اینکه به هوش آمدم و نجات پیدا کردم الان هم شکایت دارم.

در پی شکایت دو طرف تحقیقات ادامه دارد تا حقیقت ماجرا کشف شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها