کد خبر: 626302
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۰:۲۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

طلبکارم من را ربود تا سود طلبش را بگیرد

مرد بدهکار ادعا می‌کند دوستش با همدستی دو نفر او را ربود و از او مبالغ زیادی رسید دریافت کرد.

طلبکارم من را ربود تا سود طلبش را بگیرد
کد خبر: 626302
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۰:۲۰

مردی که می‌گوید طلبکارش او را ربوده بود تا سود طلبش را بگیرد از طلبکار و دو همدستش شکایت کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد طلبکارش پس از مدتی سود قرض را درخواست کرده و در نهایت با ربودن او قصد وصول طلب خود را داشته است.

این مرد که صبح یکشنبه به دادسرای جنایی تهران رفته بود، در توضیح ماجرا به بازپرس محمد وهابی گفت: من مغازه صافکاری و تعمیرات خودرو دارم. مدتی قبل از یکی از دوستانم مبلغ 200 میلیون تومان پول قرض کردم و با گذشت زمان بیشتر پول او را پس دادم اما دوستم به من گفت علاوه بر پس دادن اصل پول باید سود پولش را هم بدهم. این در حالی است که وقتی پول را از او قرض کردم و حتی همین اواخر هم حرفی از سود نبود و زمانی که این موضوع را مطرح کرد، تعجب کردم و همین موضوع باعث دلخوری ما از هم شد. مدتی قبل هم برای بار چندم از من خواست بقیه پول را با سودش به او پس بدهم که در نهایت با دلخوری مغازه من را ترک کرد چون گفتم زمانی که پول را به من قرض داد توافقی در مورد سود نکرده بودیم.

شاکی پرونده ادامه داد: این ماجرا ادامه داشت تا اینکه دوست طلبکارم شنبه به صافکاری من در جنوب تهران آمد و از من خواست سوار ماشین پژو‌ او بشوم تا حرف بزنیم، اما وقتی سوار شدم درهای ماشین را قفل کرد. با تصور اینکه قفل مرکزی ماشین بسته شده اعتراضی نکردم. ولی همین‌طور که رانندگی می‌کرد تغییر مسیر داد و بعد وارد یک گاراژ متروکه شد. در آن گاراژ متروکه دو نفر منتظر ما بودند که وقتی رسیدیم به زور مرا پیاده کردند و دست و پایم را بستند.

مرد صافکار ادامه داد: بعد از بستن دست و پایم تهدید به قتل شروع شد و طلبکار برگه‌هایی را جلوی من گذشت و گفت یا امضا می‌کنم یا مرا می‌کشند. در نهایت هم به زور از من امضا گرفتند که یکی برگه سند 200 میلیون تومان بود و برگه دیگر 20 میلیارد تومان در حالی که اصلاً من هیچ کدام از این مبالغ را به او بدهکار نبودم! آنها به زور از من امضا و اثرانگشت گرفتند. سپس مرا زیر پلی بردند و در حالی‌که دست و پایم را باز کرده بودند به بیرون از خودرو انداختند و فرار کردند.

این مرد در پایان گفت: می‌ترسم آنها من را به قتل برسانند، برای همین از دوستم و آن دو نفر که در آدم‌ربایی با او همدست بودند شکایت دارم و الان هم از شدت استرس حالم بد است.

با طرح این شکایت بازپرس وهابی دستور تعقیب سه متهم به آدم‌ربایی را صادر کرد تا تحقیقات در مورد موضوع ادامه یابد و حقیقت کشف شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها