کد خبر: 625367
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اخاذی و شکنجه پیرمرد پولدار؛ تاوان قطع رابطه با دختر جوان

دختر جوان وقتی فهمید مرد ثروتمند قصد دارد رابطه‌اش را با او قطع کند نقشه آدم‌ربایی را طراحی کرد.

اخاذی و شکنجه پیرمرد پولدار؛ تاوان قطع رابطه با دختر جوان
کد خبر: 625367
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۰:۰۰

شکایت مرد 70ساله از دختر جوان باعث دستگیری او به خاطر طراحی نقشه آدم‌ربایی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مدتی قبل مرد 70ساله‌ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن خود خبر داد و در تشریح ماجرا گفت: من ساختمان‌ساز هستم و سه روز توسط مرد جوانی ربوده و زندانی شدم. حدس می‌زنم دختر جوانی که مدتی قبل با او ارتباط داشتم در ربودن من نقش دارد، چون او از معدود افرادی است که از جزئیات دارایی‌های من و اینکه پول‌هایم را در کجا سرمایه‌گذاری کرده‌ام، خبر دارد و با توجه به اتفاقاتی که افتاده به او مشکوک هستم.

این شاکی 70ساله به بازپرس عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران که رسیدگی به این پرونده بر عهده اوست، گفت: وضع مالی خوبی دارم و بساز بفروش هستم. یک روز که در یکی از خیابان‌های شمال تهران در حال تردد بودم مرد جوانی سد راهم شد و با تهدید سوار ماشینم شد. بعد من را به خانه‌ای متروکه در جنوب تهران برد. در آنجا من را تهدید به قتل کرد و حتی با خانواده‌ام تماس گرفت تا از آنها پول بگیرد.

این شاکی ادامه داد: مرد جوان در نهایت موفق شد از خودم و خانواده‌ام چند میلیارد بگیرد. او قصد داشت همه پول‌هایی را که در جاهای مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌ام از چنگم دربیاورد اما مقاومت کردم و او شروع به کتک زدن کرد. وقتی نیمه‌بیهوش شدم در خیابان رهایم کرد و رهگذران مرا پیدا کردند و به مرکز درمانی بردند.

به گفته شاکی این ماجرا سه روز طول کشیده بود و تنها کسی که از جزئیات دارایی‌های او اطلاع داشت دختر جوانی بود که چند وقت پیش با او آشنا شده بود. شاکی پرونده گفت: حتی برای آن دختر خانه و ماشین خریدم و مقدار زیادی پول به او دادم، اما او این نقشه را برای من کشید، برای همین از او شکایت دارم.

با طرح این شکایت دختر جوان که هویتش مشخص بود به دستور بازپرس پرونده دستگیر شد. او ابتدا منکر ارتباطش با آدم‌ربا بود اما پس از مدتی گفت: شاکی به من پول می‌داد و ارتباط خوبی با هم داشتیم اما این اواخر متوجه شدم می‌خواهد مرا رها و ارتباطش را با من قطع کند برای همین عصبانی شدم و نقشه آدم‌ربایی را با پسری که از قبل می‌شناختم در میان گذاشتم و او هم حاضر به همکاری شد. من تمام آدرس‌ها و مشخصات دارایی‌های شاکی را به همدستم دادم و او هم شاکی را ربود تا از او اخاذی کنیم.

با این اعترافات دختر جوان، همدست او هم دستگیر شد و وقتی دید طراح آدم‌ربایی همه ماجرا را لو داده به جرم خود و همدستی با متهم اصلی پرونده اعتراف کرد. در حال حاضر هر دو متهم پرونده در بازداشت هستند تا تحقیقات در مورد جرم آنها در پلیس آگاهی تهران ادامه یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها