کد خبر: 597090
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۸:۰۰:۴۸
| |

قتل همکار در تولیدی پوشاک

متهم در اعترافاتش گفت: با برداشتن چاقو ضربه‌ای به قلب همکارم وارد کردم اما فکر نمی‌کردم فوت کند. خواستم فرار کنم که همسایه‌ها متوجه شده و مانع شدند.

قتل همکار در تولیدی پوشاک
کد خبر: 597090
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۸:۰۰:۴۸

درگیری میان دو نفر در کارگاه تولیدی پوشاک در بازار تهران به قتل یکی از آنها منجر شد‌. قاتل پیش از آن‌که فرصتی برای فرار از کارگاه داشته باشد، بازداشت‌ شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت چهار صبح دوشنبه ‌بیست‌و‌چهارم بهمن امسال یکی از ماموران کلانتری بازار با محمد‌حسین  زارعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل مردی ۳۵ ساله قرار داد. ‌با دستور بازپرس، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات را آغاز کردند. آنها در جریان بررسی‌ها متوجه شدند که قاتل در محل حادثه که یک کارگاه تولیدی پوشاک بوده، بازداشت شده است‌. دو همکار قاتل و مقتول که شاهد جنایت بودند در تحقیقات مدعی شدند، از انگیزه قتل و درگیری خبر‌ندارند. این در حالی بود که مشخص شد مقتول متاهل بوده و فرزندی داشته و متهم به قتل هم مجرد بوده است. 

متهم در تحقیقات اولیه گفت: من و مقتول با دو کارگر دیگر در یک کارگاه تولید پوشاک کار می‌کردیم. چند بار بر سر مسائل کاری دعوای‌مان شده و اختلاف داشتیم. شب حادثه مشروب هم نوشیدیم، موقع صرف شام دوباره درگیر شدیم. دو همکار دیگرم سعی کردند میانجیگری کنند که موفق نشدند. با شدت گرفتن درگیری، با برداشتن چاقو ضربه‌ای به قلب او وارد کردم اما فکر نمی‌کردم فوت کند. خواستم فرار کنم که همسایه‌ها متوجه شده و مانع شدند. 

تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد که پرونده این قتل در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها