کد خبر: 569039
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۰۷:۴۳:۴۰
| |

عملیات ضربتی پلیس برای رهایی نجات 3 گروگان

ماموران پلیس 3 نفر را که در 2 ماجرای جداگانه ربوده شده بودند، آزاد کردند.

عملیات ضربتی پلیس برای رهایی نجات 3 گروگان
کد خبر: 569039
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۰۷:۴۳:۴۰

مردان مسلح در 2 ماجرای جداگانه 3نفر را ربوده و به گروگان گرفته بودند اما مأموران پلیس در 2عملیات ضربتی موفق به آزادسازی گروگان‌ها شدند.

به گزارش همشهری، اول تیرماه امسال به‌دنبال ربوده شدن مرد جوانی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، گروهی از کارآگاهان به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد سرنشینان یک خودروی پژو پارس که مسلح بودند با تهدید جوانی 26ساله‌ را ربوده‌اند. با آغاز تحقیقات مأموران موفق شدند به اطلاعاتی درباره آدم ربایان دست پیدا کنند. شواهد نشان می‌داد 3نفر از متهمان در یکی از استان‌های شمالی کشور مخفی شده‌اند که  همگی دستگیر شدند  و از مخفیگاه‌شان یک قبضه کلت کمری کشف شد.

با وجود دستگیری این 3متهم اما متهم اصلی همچنان فراری بود تا اینکه با گذشت 50روز از این حادثه متهم اصلی گروگانش را رها کرد و خودش فراری شد. در دومین پرونده که روز سوم مردادماه امسال گشوده شد به پلیس خبر رسید که مردان مسلح در جریان سرقت مسلحانه یک کامیون باری، راننده و کمک او را در یکی از محلات شهرستان دلگان به گروگان گرفته‌اند. در تحقیقات مقدماتی مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد خودروی ربوده شده در یکی از روستاهای شهرستان دلگان به‌طور مخفیانه نگهداری می‌شود. مأموران با حضور در این محل متهمان را دستگیر کرده و گروگان‌ها را پس از 19روز اسارت آزاد کردند. سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ هرچند متهمان توانستند بگریزند اما تحقیقات برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها