کد خبر: 567943
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۴:۰۰:۰۶
| |

درخواست 3 میلیاردی آدم‌ربایان برای آزادی گروگان 25 ساله

پسر جوان بعد از 3 روز اسارت در چنگ گروگانگیران آزاد شد.

درخواست 3 میلیاردی آدم‌ربایان برای آزادی گروگان 25 ساله
کد خبر: 567943
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۴:۰۰:۰۶

جوان 25 ساله سراوانی پس از 72 ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دوازدهم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی 25ساله را با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ 3میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از 3روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان سراوان شناسایی شد و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد کردند. عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها