کد خبر: 567933
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۳:۲۰:۲۲
| |

راز سرقت 4 هزار دلاری فاش شد

شاکی با وسوسه شدن برای بدست آوردن سود کلان با آیدی اعلامی توسط مجرمان سایبری در یکی از شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کره و پس از فریب خوردن، رمز هر دو کیف پول خود را در اختیار این افراد کلاهبردار قرار داده بود.

راز سرقت 4 هزار دلاری فاش شد
کد خبر: 567933
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۳:۲۰:۲۲

مبلغ 4 هزار دلار رمزارز سرقت‌شده از حساب یکی از شهروندان، بعد از شناسایی شیاد اینترنتی، به حساب مالباخته بازگردانده شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا در استان آذربایجان شرقی و ارائه شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری از وی در حوزه ارز دیجیتال تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

شاکی در اظهارات خود بیان گفت: در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغ سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با سود بسیار بالا مواجه شدم و پس از ارتباط با این افراد مدعی، کیف پول من خالی شد و کل ارزهایم را از دست دادم.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد شاکی با وسوسه شدن برای بدست آوردن سود کلان با آیدی اعلامی توسط مجرمان سایبری در یکی از شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کره و پس از فریب خوردن، رمز هر دو کیف پول خود را در اختیار این افراد کلاهبردار قرار داده بود.

با اقدامات کارشناسی و فنی و بررسی‌های به‌عمل‌آمده از کیف پول شاکی و سایر اقدامات انجام‌شده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ محسن محمودی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: متهم بعد از دستگیری ارزهای دیجیتال کلاهبرداری شده به ارزش 4 هزار دلار را به حساب شاکی بازگرداند و برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا ارجاع شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها