نقشه هولناک مرد سرایدار برای زن صاحبخانه

مرد سرایدار قصد داشت بعد از انجام سرقت زن صاحبخانه را به قتل برساند اما در آخرین لحظات پشیمان شد.

نقشه هولناک مرد سرایدار برای زن صاحبخانه
کد خبر: 564804
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۷:۰۲:۳۰

«نقشه کشیده بودم که پس از دستبرد به خانه آقای مهندس، همسرش را به قتل برسانم اما در آخرین لحظات التماس‌های همسرم باعث شد تا نقشه را تغییر بدهم» این اعترافات سرایدار خانه‌ای اعیانی در شمال تهران است که به جرم سرقت از این خانه بازداشت شده است.

به ‌گزارش همشهری، تنها 2روز از ماموریت کاری مهندس جوان در خارج از تهران گذشته بود که او نگران همسرش شد. او و همسرش در ساختمانی اعیانی در شمال تهران زندگی می‌کردند اما حالا که مرد جوان راهی ماموریت شده بود، هرچه با موبایل همسرش و تلفن خانه تماس می‌گرفت کسی پاسخ نمی‌داد. آقای مهندس که نگران وضعیت همسرش شده بود به تهران برگشت اما وقتی وارد آپارتمانش شد صحنه هولناکی را دید. دست و پای همسرش با طناب و دهانش با چسبی بسته شده و او بی‌حال روی زمین افتاده بود. مرد که وحشت کرده بود، دست و دهان همسرش را باز کرد و وقتی دید او هنوز نفس می‌کشد اورژانس را خبر کرد و وی را به بیمارستان انتقال داد. این در حالی بود که اثاثیه خانه به‌هم‌ریخته بود و به‌راحتی می‌شد حدس زد که دزدان وارد خانه شده و پس از بستن دست و دهان زن جوان، دست به سرقت از آنجا زده‌اند.

بازگشت به زندگی

زن جوان به‌دلیل اینکه چندین ساعت دهانش بسته و بدون آب و غذا در گوشه‌ای از خانه افتاده بود، شرایط وخیمی داشت. اما با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت و کمی بعد به‌هوش آمد. با بهبودی زن جوان، این زوج راهی اداره پلیس شدند تا از سارقانی که به خانه آنها دستبرد زده بودند شکایت کنند. زن جوان در توضیح ماجرا گفت: چون شوهرم راهی ماموریت کاری شده بود، من روزها به خانه بستگانم می‌رفتم و شب‌ها به خانه خودمان برمی‌گشتم. شب حادثه که از خانه یکی از بستگانم برگشتم، زن و شوهر سرایدار در حالی که پریشان بودند به سمتم آمدند و زن جوان با گریه گفت که دزدان به خانه سرایداری آنها دستبرد زده‌‌اند. وقتس همراه آنها به خانه سرایداری رفتم ناگهان در را قفل کرده و مرا در آنجا زندانی کردند. سپس مرد جوان چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید کارت‌های عابربانکم را گرفت و در اختیار همسرش قرار داد.

شاکی ادامه داد: آنها ابتدا حسابم را خالی کردند و بعد با تهدید کلید‌های خانه‌ام را گرفتند و مرا به داخل خانه بردند و با زور و تهدید رمز گاوصندوقم را هم گرفتند. اموال داخل گاوصندوقم، 5میلیون تومان پول نقد، حدود 600میلیون تومان دلار و مقداری سکه و طلا و 4گوشی موبایل گران‌قیمت بود که همه را سرقت کردند. پس از آن مرد سرایدار با چاقو به سمتم آمد و درحالی‌که دست و پایم را بسته بود قصد داشت مرا به قتل برساند. به او التماس کردم که مرا نکشد اما کاملا جدی بود. همان لحظه همسرش پادرمیانی کرد و با گریه و التماس از شوهرش خواست تا مرا نکشد. حرف‌های او باعث شد مرد سرایدار عقب‌نشینی کند. با این حال چسبی به دهانم زد و دست و پایم را به تخت اتاق خواب بست تا نتوانم تکان بخوردم. سپس تلفن خانه‌ام را قطع کرد و موبایلم را هم گرفت و پس از آن هردوی آنها فرار کردند. وی گفت: 2روز داخل خانه بدون آب و غذا مانده بودم که از هوش رفتم اما خوشبختانه شوهرم زودتر به خانه برگشت و نجات یافتم.

طمع دوباره

با این شکایت، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت تهران تشکیل و تحقیقات برای دستگیری زوج سرایدار آغاز شد. آنها اما بدون برجا گذاشتن سرنخی فراری شده بودند تا اینکه چند روز بعد اتفاق عجیبی رخ داد. زوج سرایدار صبح زود به حوالی ساختمان اعیانی برگشتند تا شاید بتوانند این‌بار نقشه سرقت از یکی دیگر از آپارتمان‌های این ساختمان را عملی کنند. آنها این ساختمان را زیر نظر داشتند که در همین هنگام زن جوان (مالباخته) برای انجام کاری از ساختمان خارج شد و اتفاقی چشمش به مرد سرایدار افتاد. او با دیدن مرد وحشت‌زده فریاد زد و درخواست کمک کرد و با کمک رهگذران مانع فرار این زوج شد. همزمان ماجرا را به پلیس خبر داد و به این ترتیب زوج سارق دستگیر شدند. آنها در بازجویی‌ها به سرقت از خانه مهندس و همسرش اقرار کردند و مرد سرایدار گفت که نقشه قتل زن جوان را کشیده بود.

او توضیح داد: می‌دانستم وضعیت مالی آقای مهندس خیلی خوب است و به‌دلیل شرایط کاری‌اش مدام به ماموریت می‌رود. از طرفی معتاد به شیشه شده بودم و پولی برای تامین مواد و زندگی نداشتم. به همین دلیل بود که نقشه سرقت کشیدم و می‌خواستم همسر مهندس را به قتل برسانم تا شاهدی باقی نگذارم. اما شب حادثه همسرم مانع شد و بعد از سرقت از تهران فرار کردیم و بدهی‌هایم را پرداخت کردم. حتی یک خانه اجاره کردم و موتورسیکلت خریدم تا با آن کار کنم. اما بعداز چند هفته طمع دزدی دوباره سراغم آمد و چون کلید ساختمان اعیانی را داشتم و اطلاعات زیادی از ساکنان آن داشتم، تصمیم گرفتم دوباره برای سرقت به آنجا برگردیم و صبح زود، زمانی که تردد در این ساختمان کم است نقشه‌ام را عملی کنیم که گیر افتادیم.

براساس این گزارش، متهمان با قرار قانونی در اختیار مأموران آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها