سرقت خودرو با جرثقیل امداد خودرو

متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت 5 خودرو با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان اعتراف کرد.

سرقت خودرو با جرثقیل امداد خودرو
کد خبر: 562094
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۳:۰۷:۰۱

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهم با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان اقدام به سرقت خودرو می‌کرد.

 به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ عبدالرضا محمدی توضیح داد: در پی افزایش سرقت خودرو در محله ستارخان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی به سرقت خودروها به وسیله یک دستگاه جرثقیل پی بردند در این باره افزود: در تحقیقات و بررسی‌های تخصصی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و ماموران با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و او را دستگیر و جرثقیل و یک دستگاه خودرو سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت خودرو با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان و ۵ فقره سرقت مشابه و همچنین انتقال خودروهای سرقتی از طریق باربری به استان‌های جنوبی کشور معترف که  مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در یک عملیات دیگر همدست دیگر متهم که در باربری خودروها را انتقال می‌داد، دستگیر شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها