«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شگرد خاص زن شیاد برای اغفال رانندگان

این زن بعد از فریب دادن طعمه‌های خود، اتومبیل آنها را سرقت می‌کرد.

شگرد خاص زن شیاد برای اغفال رانندگان
کد خبر: 546786
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۶:۰۰

زنی که با شگردی خاص اقدام به سرقت خودروها می‌کرد، عاقبت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روز بیست‌وپنجم آبان سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو MVM در کلانتری 157 مسعودیه تشکیل شد و در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مالک خودرو توضیح داد: «در شهرک مسعودیه خانمی جوان را به عنوان مسافر سوار اتومبیل کردم و در طول مسیر با توجه به درخواست مسافر برای خرید آب معدنی از مغازه، بدون آنکه سوئیچ را بردارم از اتومبیل پیاده و پس از خرید آب معدنی متوجه شدم مسافرم خودرو را سرقت کرده است.»

سرقت دوم

در جریان تحقیقات، پرونده دیگری با همین مضمون و با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو پژو 206 از کلانتری 156 افسریه به پلیس آگاهی ارجاع شد. این شاکی نیز گفت: «خانمی را در افسریه به عنوان مسافر سوار کردم که پس از طی مسافتی درخواست آب معدنی کرد. وقتی برای خرید آب از اتومبیل پیاده شدم مسافر پشت فرمان نشست و اتومبیلم را سرقت کرد.»

کارآگاهان در بررسی‌های خود هویت متهم به نام مرضیه را که دارای سوءسابقه در زمینه سرقت بود شناسایی و دستگیر کردند.

اعترافات زن سارق

متهم در مواجهه حضوری با شاکیان به جرمش اعتراف کرد و گفت: «با پیشنهاد دو نفر از دوستانم به اسامی جعفر و کیوان اقدام به سرقت می‌کردم و خودروها را به ازای دریافت مبلغ 10 میلیون تومان به آنها تحویل می‌دادم.»

کارآگاهان در ادامه پی بردند متهم علاوه بر 2 سرقت اول، 2 دستگاه خودرو تیبا و  پژو 206 را نیز در محدوده نازی‌آباد سرقت کرده و یک دستگاه خودرو پژو پارس را هم در محدوده فلاح دزدیده است.

ماموران بعد از به دست آوردن اطلاعات لازم توانستند سایر متهمان این پرونده را نیز دستگیر کنند و اکنون تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها