کد خبر: 542953
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۲:۳۴
| |

انهدام باند سازمان یافته سرقت خودرو در کشور

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۵ نفر از اعضای باند سازمان یافته سرقت خودرو که در چندین استان کشور اقدام به سرقت خودروهای مردم کرده و پس از آن با شیوه سند نمره کردن و اوراق، آنها به فروش می‌رساندند، در ۱۵ عملیات منسجم پلیس آگاهی البرز در چند نقطه از کشور دستگیر شدند.

انهدام باند سازمان یافته سرقت خودرو در کشور
کد خبر: 542953
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۲:۳۴

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف استان و عدم کشف خودروهای سرقتی پس از چندین وقت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خلل تحقیقات، کارآگاهان ردپای یکی از سارقان و مالخران حرفه‌ای و سابقه دار کشور در یکی از سرقت‌ها را مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از استان‌های غربی کشور، با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعداد زیادی قطعات خودرو سرقتی از مخفیگاه متهم، اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان متوجه شدند که این سارق با تشکیل یک باند سازمان یافته در چند نقطه از کشور ابتدا خودروهای شهروندان را به سرقت برده و در ادامه با انتقال آنها به استان‌های غربی کشور از طریق سند نمره و اوراق کردن، خودروهای سرقتی را به فروش می رسانند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در ادامه با تلاش های شبانه روزی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی، ۱۴ نفر از اعضای باند سارقان در چندین استان کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم در چند نقطه از کشور به صورت همزمان همه آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سردار محمدیان با اشاره به کشف ۲۲ دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه سارقان گفت: این افراد با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی، قطعات و لوازم خودروهای سرقتی را از آن طریق به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی البرز با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به همه مجرمان و سارقان هشدار می دهیم که فرزندان این ملت در فرماندهی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود اجازه عرضه اندام به آنها را نخواهند داد و در صورت انجام کوچک ترین خطایی از سوی آن ها، دیر یا زود دستبند به دست آن ها را روانه زندان خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها