کد خبر: 558421
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۹:۲۴:۴۵
| |

پسر تعمیرکار آبروی زن جوان را به بازی گرفت

اختلاف حساب پسر جوان با مشتری‌اش باعث شد دست به انتقام‌گیری اینستاگرامی بزند.

پسر تعمیرکار آبروی زن جوان را به بازی گرفت
کد خبر: 558421
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۹:۲۴:۴۵

فردی که به خاطر اختلاف حساب، اقدام به هتک حیثیت علیه زنی جوان در بستر اینستاگرام کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، خانم جوانی به پلیس فتا استان خراسان جنوبی مراجعه و شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به  انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز علیه او کرده که موجب هتک حیثیت و سلب آسایش او و خانواده‌‌اش شده اشت.

شاکی توضیح داد: مدتی است فردی ناشناس در بستر اینستاگرام پیام‌های خلاف شأن را به من نسبت داده و همچنین به صورت پیامکی به صورت مداوم برایم مزاحمت ایجاد می‌کند.

کارشناسان پلیس فتا بعد از انجام تحقیقات متهم را که پسر جوانی و شاغل در صافکاری بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی احضار کردند.

متهم در بازجویی ها گفت: مدتی پیش این زن ماشین خود را  برای انجام یک‌سری تعمیرات به مغازه آورد. بعد از ارائه خدمات دچار اختلاف حساب شدیم و من به تلافی اقدام به انجام این عمل کردم.

سرهنگ قدرت الوانی، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی  در این رابطه خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ وجه اختلافات شخصی و کاری را به فضای مجازی نکشانید، هرکس در فضای مجازی به توهین، تهدید، نشر اکاذیب و ... اقدام کند به موجب قانون جرم محسوب شده و برابر قانون شامل پیگرد خواهد شد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها