کد خبر: 550307
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۰۹:۳۹:۴۱
| |

انتقام‌گیری غیراخلاقی خواستگار شکست‌خورده از دختر جوان

متهم صفحه جعلی به نام دختر جوان در اینستاگرام ساخته بود و قصد داشت او را بدنام کند.

انتقام‌گیری غیراخلاقی خواستگار شکست‌خورده از دختر جوان
کد خبر: 550307
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۰۹:۳۹:۴۱

پسر جوان وقتی ا زدختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، با ارسال پیام‌های توهین آمیز و ایجاد یک صفحه جعلی به نام این دختر در اینستاگرام از او انتقام گرفت.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: مردی 48 ساله با مراجعه به پلیس فتا مدعی شده بود فردی ناشناس از حدود 3 ماه پیش با انتشار مطالب کذب و تهدیدآمیز برای دخترش در اینستاگرام و ساختن یک صفحه جعلی قصد بدنام کردن او را دارد.

وی گفت: پس ازحضور شاکی و فرزندش در پلیس فتا، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان  پلیس، سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر عمل انجام داده شده بود؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد این فرد به دلیل شنیدن جواب رد در خواستگاری از دختر خانم شاکی دست به چنین کاری زده است.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها