کد خبر: 549042
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۳:۰۲:۴۹
| |

پایان 2 سال فرار قاتل مسلح

متهم به قتل، جوانی 24 ساله را به دلیل اختلاف مالی کشته بود.

پایان 2 سال فرار قاتل مسلح
کد خبر: 549042
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۳:۰۲:۴۹

عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله پس از 2 سال فرار به دام افتاد.

به کزارش فارس سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در دیماه سال 1398 در پی قتل مسلحانه جوانی 24 ساله، در یکی از روستا های شهرستان "راسک" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را که جوانی 23 ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل اختلافات مالی طی یک نزاع این جوان را با شلیک گلوله سلاح کمری به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم در استان های شمالی کشور گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان راسک به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان راسک شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 2 سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها