کد خبر: 555864
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۳۶:۳۸
| |

قتل پسردایی به‌دلیل گم شدن گوشی تلفن

متهم گفت: من و پسر دایی‌ام به خاطر گوشی تلفن با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم چرا که او تصور می‌کرد من گوشی او را برداشته‌ام.

قتل پسردایی به‌دلیل گم شدن گوشی تلفن
کد خبر: 555864
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۳۶:۳۸

جوانی که متهم است در حضور پدرش، پسردایی خود را هدف ضربه چاقو قرار داده، ارتکاب قتل را انکار کرد.

به گزارش خراسان، درحالی که عقربه‌های ساعت دقایق اولیه بامداد چهاردهم خرداد را  نشان می‌داد، ناگهان خبر وقوع جنایتی در خیابان شهید نظام دوست مشهد، مقام قضایی را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد کشاند. جایی که ساعتی قبل، جوان 20 ساله‌ای به نام «سعید – ر» بر اثر ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود.

بررسی‌های مقدماتی قاضی دکتر صادق صفری حکایت از آن داشت که جوان 20 ساله با پسرعمه‌اش درگیر شده است. امیرعلی (متهم به قتل) که او نیز به خاطر جراحت با چاقو در مرکز درمانی بستری بود، درباره این ماجرا به مقام قضایی گفت: من و پسر دایی‌ام به خاطر گوشی تلفن با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم چرا که او تصور می‌کرد من گوشی او را برداشته‌ام! هرچه اصرار می‌کردم که گوشی دست من نیست باز هم باور نمی‌کرد.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: در حالی که باهم درگیر شده بودیم، پدرم برای وساطت به میان ما آمد ولی نا گهان «سعید» (مقتول) با چاقو به قفسه سینه من زد و سپس تیغه چاقو را بر پیکر خودش فرود آورد!

در همین حال پدر «امیرعلی» (متهم) نیز که با دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت شده است، درباره این ماجرا گفت: ساعت 9 شب بود که «تاکسی تلفنی» را تعطیل کردم و در حال بازگشت به خانه بودم که دیدم پسرم و پسر دایی‌اش به خاطر «گوشی تلفن» بحث می کنند. من آنها را جدا می‌کردم که «سعید» با چاقو به پسرم زد! به یکباره دیدم که «سعید» هم افتاد. در این هنگام پسرم گفت: «خودش زد!» ولی من دست پسرم چاقو ندیدم! البته مطمئن هم نیستم!...

شایان ذکر است، بررسی‌های بیشتر درباره این جنایت توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها