قتل پسری که می‌خواست مانع سگ‌آزاری شود

تحقیقات جنایی نشان داد که درگیری مرگبار بین قاتل و مقتول به دلیل آزار و اذیت یک سگ توسط قاتل رخ داده و مقتول هدف سه ضربه چاقو از ناحیه دست و گردن قرار گرفته است.

قتل پسری که می‌خواست مانع سگ‌آزاری شود
کد خبر: 548956
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۰۸:۳۵:۰۰

پسر جوان به خاطر جلوگیری از آزار و اذیت یک سگ، در پارک گوللر باغی ارومیه به قتل رسید.

به گزارش شهروند جمعه دوم اردیبهشت‌ماه، چاقوخوردن یک جوان در پارک گوللر باغی ارومیه توسط شاهدان وحشت‌زده درگیری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران پلیس پیشگیری و تیمی از کارآگاهان پلیسی آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم پلیسی با پسر ۲۰ساله‌ای مواجه‌شدند که بر اثر ضربات چاقو به‌شدت زخمی شده بود. امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در صحنه حاضر شده بودند، پیکر غرق در خون پسر جوان را به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل کردند، اما معاینات پزشکی نشان داد او فوت کرده است.

به دنبال مرگ پسر ۲۰ ساله، جسد او برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی‌قانونی منتقل شد. تحقیقات کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل برای دستگیری قاتل کلید خورد. تحقیقات جنایی نشان داد که درگیری مرگبار بین قاتل و مقتول به دلیل آزار و اذیت یک سگ توسط قاتل در پارک گوللر باغی رخ داده و مقتول به خاطر کمک‌کردن به سگ پس از اعتراض، هدف سه ضربه چاقو از ناحیه دست و گردن قرار گرفته است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ۲۴ ساعت پس از این جنایت ماموران پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند. آنها با هماهنگی بازپرس ویژه قتل او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی بازجویی شد. او در ادامه به قتل پسر ۲۰ساله در نزاع خونین در پارک گوللر باغی ارومیه اعتراف کرد.  همچنین جسد متوفی به خاک سپرده شد و روند قضائی پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها