«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نزاع خونین در پارک در حمایت از دوست صمیمی

متهم به طرفداری از دوستش وارد دعوایی شد که سرانجامی جز قتل نداشت.

نزاع خونین در پارک در حمایت از دوست صمیمی
کد خبر: 547832
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۲۳:۱۰:۰۰

پسر جوانی که به‌ خاطر دوستش و دختر مورد علاقه او دست به قتل زده است به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد جوان بعد از اینکه متوجه شد دوستش به خاطر دختر مورد علاقه‌اش درگیر شده در دعوا مداخله کرد و مرتکب قتل شد.

شهریورماه یک سال قبل خبر درگیری خونینی به ماموران پلیس تهران داده شد. شاهدان حادثه به پلیس گفتند درگیری بین دو گروه از جوانان بود که منجر به جراحت یک نفر شد. پلیس به ردیابی پسران جوانی پرداخت که گفته می‌شد در درگیری حضور داشتند و فرار کردند.

این در حالی بود که ساعاتی بعد از اعلام درگیری به پلیس خبر رسید جوانی که مجروح شده و در بیمارستان بستری بود جانش را از دست داده است. به این ترتیب پرونده قتل این جوان به نام ساسان به جریان افتاد.

چند روز بعد از حادثه ماموران جوانی به نام گودرز را بازداشت کردند. او متهم بود در درگیری منجر به قتل حضور داشته است. گودرز به ماموران گفت ضارب دوستش سیامک است.

او گفت: من و سیامک در درگیری بودیم، اما کسی که چاقو به ساسان زد و باعث مرگش شد سیامک بود.

به این ترتیب سیامک شناسایی و بازداشت شد. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم اما قصد قتل نداشتم.

ملاقات در پارک

گودرز به ماموران گفت: مدتی قبل با دختری به نام ساناز آشنا شده بودم. با ساناز در فضای مجازی آشنا شده بودم و با هم چت می‌کردیم. مدتی که از این ماجرا گذشت، تصمیم گرفتم با ساناز ملاقات کنم. وقتی با هم دیدار کردیم من بیشتر از قبل از ساناز خوشم آمد. تا اینکه در دومین دیدار در پارکی نشسته بودیم که ساسان آمد و به ساناز متلک گفت. همین مساله خیلی من را عصبانی کرد و با ساسان دعوا کردم و بعد هم دست ساناز را گرفتم و از پارک خارج شدیم. دوستم سیامک هم به من گفت بهتر است از پارک بیرون بروم. من هم دیگر از ماجرا خبر ندارم چه اتفاقی افتاد و چرا درگیری شروع شد.

علت درگیری

وقتی سیامک بازداشت شد به قتل اعتراف کرد و گفت: وقتی گودرز با دختر مورد علاقه‌اش در پارک با پسری درگیر شدند من وارد دعوا شدم و درگیری را پایان دادم و بعد هم به گودرز گفتم بهتر است پارک را ترک کند. می‌خواستم ساسان و گودرز دوباره با هم روبه‌رو نشوند و درگیری رخ ندهد. مدتی بعد ساسان با ۱۵ نفر از دوستانش وارد پارک شد و به سمت ما حمله کردند. من از گودرز درخواست کمک کردم و او هم آمد اما تعداد دوستان ساسان زیاد بود. او چاقو کشید و من هم برای اینکه درگیری تمام شود چاقو درآوردم و خواستم ضربه‌ای به دستش بزنم که در همین حین حرکت کرد و ضربه به گردنش برخورد کرد و خون زیادی از بدنش خارج شد. من اصلا ً قصد کشتن نداشتم و از اتفاقی که افتاده است به شدت پشیمان هستم.

بعد از گفته‌های متهمان و صدور کیفرخواست و باتوجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها