کد خبر: 549293
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کری‌خوانی‌های مجازی با جنایت پایان یافت

پسر جوان بعد از کشتن دوستش فرار کرد و پلیس اکنون در تعقیب او است.

کری‌خوانی‌های مجازی با جنایت پایان یافت
کد خبر: 549293
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۸:۰۰:۰۰

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران در تعقیب جوانی هستند که بعد از به قتل رساندن دوستش به مکانی نامعلوم گریخته است. کری‌خوانی‌های مجازی و چشم در چشم شدن انگیزه این جنایت است.

به گزارش اعتمادآنلاین، نزاع مرگبار آخرین ساعات روز سه‌شنبه هفته جاری در محله امامزاده حسن (ع) میان دو پسر ۲۳ و ۲۷ساله به وقوع پیوست و جوان بزرگ‌تر دوستش را هدف ضربه چاقو قرار داد.

جوان زخمی که به بیمارستان منتقل شده بود با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد و از همان لحظه دوست او به نام محمود به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب قرار گرفت.

اظهارات یک شاهد

بررسی‌های اولیه نشان داد این دو که در یک محل سکونت داشتند از مدتی قبل دچار مشکل و اختلاف شده بودند. یکی از دوستان متهم به قتل که زمان حادثه همراه او بود ماجرا را برای پلیس این‌طور شرح داد: این دو نفر مرتب در خیابان یا فضای مجازی با هم کل‌کل می‌کردند. شب حادثه ما همدیگر را مقابل سوپرمارکت محل دیدیم و محمود به مقتول گیر داد که چرا با او چشم در چشم شده است. بعد هم دعوا بالا گرفت و محمود او را با چاقو زد. ما که خیلی ترسیده بودیم فرار کردیم اما حالا از محمود خبر ندارم و نمی‌دانم به کجا رفته است.

بنا به این گزارش کارآگاهان جنایی در تلاش هستند تا با استفاده از سرنخ‌های موجود متهم به قتل فراری را شناسایی و دستگیر کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها